ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Saturday, December 7, 2013

ျပဳံးေတာ္မူ



ျမင္ရေသးဝူး
*********

 ဆရာ။ ။ လနဲ႕ အေမရိက၊ ဘယ္ဟာက ေ၀းသလဲ။

 ေက်ာင္းသား။ ။ အေမရိကပါ ဆရာ။

ဆရာ။ ။ ဘာေၾကာင့္လဲ။

 ေက်ာင္းသား။ ။ လကို ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အေမရိကကိုေတာ့ မျမင္ႏိုင္ပါဘူး ဆရာ။

 ဆရာ။ ။ အရူး ၊ ခုံေပၚမွာ မတ္တပ္ရပ္စမ္း။ 

 ေက်ာင္းသား။ ။ ဆရာ ၊မတ္တပ္ရပ္တာေတာင္ က်ေနာ္ ခုထိ အေမရိကကို မျမင္ရေသးဘူး။ 

 ငင္ TL

No comments:

Post a Comment