ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Tuesday, January 7, 2014

ျပဳံးစရာ


ဆႏၵျပည့္ေစ
=======
ကားဝယ္ဖို႔အတြက္ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ အေျခအတင္ ျဖစ္ေနၾကတယ္။
ေယာက္်ားက ပစ္ကပ္ကားဝယ္ခ်င္တယ္။
မိန္းမက ျပိဳင္ကား ဝယ္ခ်င္တယ္။

"မင္းျပိဳင္ကား ဘာလုပ္ဖို႔လဲ၊ ပစ္ကပ္ကားက ငါ့လုပ္ငန္းအတြက္လည္း သံုးလို႔ရတယ္"
"အဲဒါေတြ က်မ မသိဘူး၊ က်မက ကားဆိုျမန္မွ"

"ပစ္ကပ္ကားလည္း ျမန္ပါတယ္ကြ"
"ဟင့္အင္း... က်မ ေျခေထာက္တင္လို္က္တာနဲ႔ ဒိုင္ခြက္က ဂဏန္း 0 ကေန 200 ကုိ ၄စကၠန္႔အတြင္း ေရာက္မွ ၾကိဳက္တာ"

"ေအး... မင္းေျပာတ့ဲအတိုင္း ရေစရမယ္၊ "

... ဆိုျပီး ေယာက်္ားလည္း အျပင္ထြက္သြားတယ္။

ျပန္လာေတာ့ သူဝယ္လာတ့ဲဟာ မိန္းမကုိ ေပးလိုက္တယ္။
ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အထဲမွာ......

'ေပါင္ခ်ိန္စက္ေလး' တစ္လံုး

သန္၄ကုိ-ဘာသာျပန္သည္။

No comments:

Post a Comment