ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Thursday, October 2, 2014

သူ႕ေနရာသူျပန္ထားတာ(ဟာသ)

သူ႕ေနရာသူ(ဟာသ)

တနလၤာေန႔ အလုပ္ဆင္းလာတဲ့ အမ်ိဳးသား ၀န္ထမ္း တစ္ဦးဟာ
မ်က္လံုး ၂ ဖက္လံုး ေရာင္ကိုင္းၿပီး အညိဳအမဲ စြဲေနရဲ႕။

အလုပ္ရွင္က ဘာျဖစ္တာလဲလို႔ ေမးေတာ့ ၀န္ထမ္းက ျပန္ေျဖတယ္။

``မေန႔က ဆန္းေဒး ဘုရားေက်ာင္း အတက္မွာ
အေရွ႕က အမ်ိဳးသမီး မတ္တပ္ထ-ရပ္ေတာ့ သူ႕ ဖင္ၾကားထဲ
စကပ္က ညပ္ေနတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္က ဆြဲထုတ္ေပးလိုက္တာကို ေဒါပြၿပီး
အဲ့ဒီ မိန္းမက ကၽြန္ေတာ့္ကို လက္သီးနဲ႔ ထိုးလိုက္လို႔ပါ။´´
အလုပ္ရွင္က သိပ္ ဘ၀င္မက်။

``အဲ့ဒီကိစၥေၾကာင့္ မ်က္လံုး တစ္ဖက္ ထိသြားတာက ဟုတ္ပါၿပီ။
ေနာက္တစ္ဖက္ကေကာ ဘာျဖစ္တာလဲ..´´
၀န္ထမ္းက ျပန္ေျဖတယ္။

``အဲ့ဒီ မိန္းမက နဂို အေနအထားပဲ ၾကိဳက္တယ္ ထင္တာနဲ႔

စကပ္ကို သူ႕ ဖင္ၾကားထဲ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ထိုုးထည့္ မိလို႔ပါ..´´ တဲ့။

No comments:

Post a Comment