ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Saturday, March 30, 2013

အေဖာ္မြန္


အခ်ိန္ေလး တစ္မိနစ္ခြဲေလာက္ ေပးၿပီး ဖတ္ၾကည့္ပါ >

တစ္ခါတုန္းက လူတစ္ေယာက္မွာ မိန္းမေလးေယာက္ ရွိတယ္။ သူက မိန္းမေလးေယာက္မွာ စတုတၳေၿမာက္ မိန္းမကို အခ်စ္ဆံုးေပါ့။ သူ့ကို အစစအရာရာလဲ ဂရုစိုက္တယ္ အရမ္းလည္းတြယ္တာတယ္။

သူၿပီးရင္ေတာ့ တတိယေၿမာက္ မိန္းမကို အခ်စ္ဆံုးေပါ့။ တတိယေၿမာက္မိန္းမက လွပေက်ာ့ရွင္းေတာ့ သူ့မိတ္ေတြ အေပါင္းအသင္းေတြ ေရွ့မွာေရာ ပြဲလမ္းသဘင္ေတြမွာေရာ မၾကာခဏ ေခၚသြားေလ့ရွိတယ္။

ဒုတိယေၿမာက္ မိန္းမကိုေတာ့ ဟိုႏွစ္ေယာက္ကို ခ်စ္သလို မခ်စ္ေပမယ့္ အားကိုးတယ္။ ၿပသနာတစ္ခုခု ၾကဳံတိုင္း သူနဲ့တိုင္ပင္တယ္။ သူကလည္း အကူအညီေပးတယ္။

ဒါေပမယ့္ ပထမေၿမာက္မိန္းမကိုေတာ့ သူကလံုး၀မခ်စ္ဘူးတဲ့။ သူကမခ်စ္တာေတာင္ ပထမေၿမာက္မိန္းမကေတာ့ သူ့ကိုေကာင္းရွာတယ္။ ဂရုလဲစိုက္တယ္။

အဲလိုနဲ့ တစ္ေန့မွာ အဲဒီလူၾကီး ေနမေကာင္းၿဖစ္ေရာ။ သူ့ကိုသူ ေသရေတာ့မယ္လုိ့ သိလိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ သူ့မိန္းမေလးေယာက္ကို ေခၚလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ စတုတၳေၿမာက္မိန္းမကို ေမးတယ္ ''ငါေသရင္ မင္းငါနဲ့အတူ လိုက္ေသႏုိင္မလားေပါ့ '' အဲဒီလိုေမးတဲ့အခါ စတုတၳေၿမာက္ မိန္းမက ၿငင္းလိုက္တယ္။ သူလိုက္မေသ ေပးႏုိင္ပါဘူးတဲ့။

အဲဒါနဲ့ တတိယေၿမာက္ မိန္းမကိုေမးတယ္။ တတိယေၿမာက္ မိန္းမကပိုေတာင္ဆိုးေသးတယ္။ ရွင္ေသရင္ ကၽြန္မက ေနာက္တစ္ေယာက္
ထပ္ယူမွာတဲ့။

ဒုတိယေၿမာက္ မိန္းမကိုလဲေမးၿပန္တယ္။ ဒုတိယေၿမာက္ မိန္းမကေတာ့
ဒီလိုေၿပာတယ္။ ရွင္နဲ့အတူတူ မေသေပးႏုိင္ေပမယ့္ ရွင့္အုတ္ဂူမွာ ပန္းစည္းေလး လာခ်ေပးမွာပါတဲ့။ ရွင့္အတြက္လဲ ဆုေတာင္းေပးမွာပါတဲ့။

ဒီလိုနဲ့ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ပထမေၿမာက္ မိန္းမပဲက်န္ေတာ့တာေပါ့ ။ အဲဒါေၾကာင့္ ပထမေၿမာက္မိန္းမကိုေမးေတာ့ သူကတစ္ၿခားမိန္းမေတြနဲ့ မတူဘူး ဒီလိုေၿဖတယ္။ ကၽြန္မက ရွင့္နဲ့အၿမဲတမ္း အတူတူရွိေနမွာပါတဲ့။
ရွင္ဘယ္သြားသြား ကၽြန္မလိုက္ခဲ့မွာပါတဲ့။

တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို့လူသားေတြမွာလည္း ပံုၿပင္ထဲကလူၾကီးလို
ဇနီးေလးေယာက္ရွိပါတယ္။

စတုတၳေၿမာက္ ဇနီးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို့ရဲ့ ခႏၵာကိုယ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို့ သူ့ကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္ခ်စ္ အခ်ိန္တန္ေတာ့လဲ ထားခဲ့ရတာပါပဲ။

တတိယေၿမာက္ ဇနီးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို့ရဲ့ ပိုင္ဆိုင္မွုစည္းစိမ္ဥစၥာေတြေပါ့။
ကၽြန္ေတာ္တို့ ဘယ္ေလာက္ပဲ ခ်မ္းသာၾကြယ္၀ပါေစ။ ကၽြန္ေတာ္တို့ မရွိေတာ့ရင္ အဲဒီပစၥည္းဥစၥာေတြဟာ တစ္ၿခားသူလက္ထဲပဲ ေရာက္သြားမွာပါ။

ဒုတိယေၿမာက္ ဇနီးကေတာ့ မိသားစုေပါ့။ ဘယ္ေလာက္ပဲ ကိုယ့္မိသားစုကို
သံေယာဇဥ္ရွိပါတယ္ေၿပာေၿပာ ကၽြန္ေတာ္တို့ ေသသြားတဲ့အခ်ိန္မွာ သူတို့က
လြမ္းဆြတ္တမ္းတၿပီး ေကာင္းရာမြန္ရာေရာက္ဖို့ ဆုေတာင္းေပးရုံကလြဲလို့
က်န္တာ မတတ္ႏုိင္ပါဘူး။

ပထမေၿမာက္ ဇနီးကမွ ကၽြန္ေတာ္တို့ေသရင္ ကၽြန္ေတာ္တို့ေနာက္ကို
ထပ္ၾကပ္မကြာလိုက္လာမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို့ အသက္ရွင္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ ၿပဳလုပ္ခဲတဲ့ ေကာင္းမွု /မေကာင္းမွု / ကုသိုလ္ ကံ / အကုသိုလ္ ကံ ေတြေပါ့ ဗ်ာ............။

ဘယ္လိုေၿပာရမလဲ ဗဲရီးဂြတ္ေပါ့ မွ ဘာသာၿပန္ တင္ဆက္သည္။

No comments:

Post a Comment