ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Wednesday, May 8, 2013

အပ်ိဳစင္(ရသ)



"ဘယ္သူ အပ်ိဳစစ္ပါသလဲ"

ကၽြန္မနဲ႔ သူက ခ်စ္သူေတြပါ
လက္ဖက္ရည္ႀကိဳက္တတ္တဲ့ ကၽြန္မဟာ ဆိုင္္မွာပူပူေလး ထိုင္ေသာက္ရတာကို ႏွစ္သက္ပါတယ္။
အဲဒီအခါ သူေျပာေလ့ရွိတာကေတာ့
"မင္းကြာ ... အပ်ိဳေလးတန္မဲ့ ဆိုင္ထိုင္ရသလား" တဲ့ ။
ကၽြန္မ ေအာ္ရယ္ပစ္လိုက္တယ္..
လူေတြအမ်ားႀကီးေရွ႕မွာ ဆိုင္ထိုင္ဖို႔ရာကို သင့္ေတာ္တယ္ဆိုတဲ့ဆိုင္မွာ
ရုိးသားတဲ့ အရည္ကို ရိုးသားစြာေသာက္ေနတာပါရွင္..
ဒါေပမဲ့ မေျဖရွင္းေတာ့ပါဘူး .. ကိုယ္မွန္တယ္ ထင္ရင္ မေျဖရွင္းပဲ ေရြးတဲ့လမ္းကို ေျဖာင့္ေအာင္ေလွ်ာက္တတ္တာ ကၽြန္မ အက်င့္ကိုး ..

ေဟာ...ထပ္ေျပာျပန္ၿပီ..
"မင္းကြာ... အပ်ိဳေလးျဖစ္ျပီး ရယ္တာႀကီးကိုက" တဲ့ ..
ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္မ မေျဖရွင္းပါဘူး..
စာရင္းကိုင္ တေယာက္ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မဟာ တခါတရံ အလုပ္မ်ားပါတယ္၊ အဲဒီအခါ အိမ္ျပန္ေနာက္က်တတ္တဲ့ ကၽြန္မကို
"မင္းကြာ ... အပ်ိဳဆိုတာ အိမ္ျပန္သိပ္ မိုးမခ်ဳပ္သင့္ဘူး" တဲ့..
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ခ်စ္သူဘ၀ကိုျဖတ္သန္းခဲ့ျပီးေတာ့ သူလဲႏိုင္ငံျခားကို
အလုပ္လုပ္ဖို႔ ထြက္သြားျပီေပါ့။
သူႏိုင္ငံျခားသြားလို႔ သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ ကၽြန္မတပည့္တေယာက္ရခဲ့တယ္၊
နာမည္ကေခ်ာေခ်ာတဲ့ ..

ေကာင္မေလးရဲ့ မ်က္ႏွာမွာအထင္ရွားဆံုးကေတာ့ ပါးႏွစ္ဘက္လံုးမွာပါတဲ့ ပါးခ်ိဳင့္ပါပဲ။ LCCI (3) ကို ေခ်ာေခ်ာအိမ္မွာ Guide လုပ္ေပးဖို႔ေပါ့..
စာေမးပြဲေျဖဖို႔ နီးကပ္လာတဲ့တစ္ေန႔မွာ မေအာင္မွာစိုးတဲ့ ကၽြန္မ
စာျပဖို႔ ေစာေစာအေရာက္ ေခ်ာေခ်ာေဆးရုံတင္ထားရတယ္လို႔
ဆီးေျပာတာနဲ႔ ေဆးရုံကိုလိုက္သြားမိတယ္။
ကိုယ္၀န္(၂)လ ရွိတာသိလို႔ စိတ္ညစ္ၿပီး ပိုးသတ္ေဆးေသာက္တာတဲ့..
လူဦးလို႔ေပါ့ .. မေသေကာင္း မေပ်ာက္ေကာင္းရွင္
ကၽြန္မလဲ အားေပးစကားေျပာၿပီး အိမ္ျပန္လာခဲ့တယ္။

ကၽြန္မစိတ္ထဲ မရွင္းဘူးရွင္၊ ကၽြန္မသိသေလာက္ေတာ့ ေခ်ာေခ်ာဟာ
အိမ္သားေတြ မပါဘဲ အျပင္မထြက္တတ္ဘူးရွင့္..
ေရာ္ ... ဘာေတြလဲကြယ္...
အဲဒီေန႔ကတည္းက စကားေျပာရင္ ေျဖးညွင္းစြာ၊ ရယ္ရင္လည္း
တိုးတိုးေလး ရယ္တတ္တဲ့ ပါးခ်ိဳင့္ႏွစ္ဘက္နဲ႔ ေခ်ာေခ်ာကို ေနာက္ထပ္
မေတြ႕ရေတာ့ပါဘူး။

အခ်ိန္ေတြၾကာလာခဲ့ၿပီး တေန႔မွာေတာ့ ဖိတ္စာတစ္ေစာင္နဲ႔ စာအိတ္တစ္လံုးကို ကၽြန္မရခဲ့တယ္။
ဖိတ္စာကသူ႕ရဲ့မဂၤလာေဆာင္ဖိတ္စာေပါ့၊ ဆက္ဆက္လာပါတဲ့။

ေသြးေၾကာင္ရင္ ေဘးေခ်ာင္မွာ ရပ္ေနမွာေပါ့၊ ကၽြန္မဆက္ဆက္သြားမွာပါ။
စာအိတ္ကလည္း သူေရးထားတဲ့စာပါပဲ၊ ဆက္ဖတ္ဖို႔ မလိုအပ္ေတာ့ဘူးလို႔ ထင္တာနဲ႔ ဒီတိုင္းပဲ ပစ္ထားလိုက္တယ္။

မဂၤလာေဆာင္ရက္မွာ အသဲမကြဲဘူးေဟ့လို႔ ျပခ်င္တဲ့ ကၽြန္မ အလွဆံုးကို ျပင္ပစ္လိုက္တယ္။
အခ်စ္ဦးနဲ႔ လြဲရေပမဲ့ အခ်စ္ဆံုးနဲ႔ ဆံုႏိုင္ခြင့္ ရွိပါေသးတယ္ရွင္..

အခ်စ္မပါဘဲ ဘ၀ကိုေအာင္ျမင္ေအာင္ တည္ေဆာက္ခဲ့တဲ့ သူေတြမွ အမ်ားႀကီးပါ။
ေဟာ.. လာေနၿပီ .. မဂၤလာေမာင္ႏွံ သူေရြးတဲ့ သတိုးသမီးကို ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္မွ..
ပါးခ်ိဳင့္.. သတိုးသမီးမ်က္ႏွာေပၚက ထင္ရွားလွတဲ့ ပါးခ်ိဳင့္ ..
ေခ်ာေခ်ာ .. ေၾသာ္ သတိုးသမီးက ေခ်ာေခ်ာကိုး။
အိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႔
ဖြင့္ေဖာက္ဖတ္ဖို႔ မလိုအပ္ေတာ့ဘူးလို႔ထင္ၿပီး
ပစ္ထားတဲ့သူ႕ရဲ့ စာကို ခ်က္ခ်င္းဖြင့္ၾကည့္မိတယ္..

စာထဲပါတာကေတာ့ ..
"ငါျပန္လာတာ နင့္ကို အသိမေပးတာက အိမ္ေထာင္ျပဳေတာ့မွာမို႔ပဲ..
အိမ္ကရွာေပးတာ၊ ငါလဲႏွစ္သက္တယ္။
သူ႔မွာ ငါႀကိဳက္တဲ့ အပ်ိဳစင္အခ်က္ေတြရွိတယ္" ေလတဲ့။

ကၽြန္မ ဒီစာကို မွန္ေဘာင္သြင္းၿပီး ေရႊကြပ္ထားလိုက္တယ္။
ကၽြန္မကို တသက္လံုး ရယ္ေနေအာင္လုပ္ေပးမဲ့ ဟာသစစ္စစ္တစ္ပုဒ္ အေနနဲ႔ေပါ့။

ကၽြန္မေလ ၀တၱဳမေရးတတ္လို႔ပါ..
ေရးမ်ားေရးတတ္ရင္ျဖင့္ ၀တၱဳေခါင္းစဥ္ကို
"ဘယ္သူ အပ်ိဳစစ္ပါသလဲ" လို႔ ေပးမိမွာပါ။


ခ်စ္လြမ္းေမာင္

No comments:

Post a Comment