ကံ၏အက်ိဳးတရားသည္ အဘယ္ဌာနတြင္ တည္ရွိေနပါသနည္း
***************************************
https://www.facebook.com/World0fWisdom
ကံ၏အက်ိဳးတရားေၾကာင့္ ဇာတိပဋိသေႏၶတဖန္ျပန္ ၍ေနရသည္ဟူေသာအခ်က္ကို ရွင္းျပႏိုင္ပါမည္ေလာ ဆရာေတာ္။
ထို ကံ၏အက်ိဳးတရားသည္ အၾကင္ပုဂၢိဳလ္တဦးတေယာက္ မစုေတမီ အဘယ္အရပ္၊ အဘယ္ဌာနတြင္ တည္ရွိေန
ပါသနည္း။
ဤကံ၏အက်ိဳးတရားကို ဆရာေတာ္ ျပႏိုင္ပါမည္ေလာ။
(ကံ၏အက်ိဳး ဟူေသာစကားႏွင့္ ကမၼဝိပါက စကားသည္ အတူတူပင္ျဖစ္ပါသည္။ မွတ္ခ်က္)
(ေမးျမန္းေလွ်ာက္ထားသူ - ေဒါက္တာ ေအ၊ အမ္၊ ေဘကာ အမ္ေအ၊ ပီအိပ္(ခ်္)ဒီ၊ ဘားအက္ေလာ၊ ဒီအက္(စ္)စီ၊ ကြယ္လြန္သူ အိႏၵိယတရားဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ေဟာင္း၊ ေျဖဆိုသူ - ဆရာေတာ္ အရွင္အရိယဓမၼ။)
ဆရာေတာ္အရွင္အရိယဓမၼ။ ကံရဲ့ အက်ိဳးတရား၊ တနည္းအားျဖင့္ ကာယကံ၊ ဝစီကံ၊ မေနာကံတုိ႔ရဲ့ အက်ိဳးတရားဟာ လက္နဲ႔ ကိုင္ဖမ္းလို႔လည္း မျဖစ္ဘူး၊ မ်က္စိနဲ႔ၾကည့္လို႔လည္း မျမင္အပ္ဘူး။ ဒီကံရဲ့အက်ိဳးတရားဆိုတာဟာ ကံဆုိတဲ့ တရားရဲ့ ပင္ကိုယ္ အႏုသယအားသာလွ်င္ ျဖစ္တယ္။ အေၾကာင္းတရားတုိင္းမွာ အက်ိဳးတရားရွိတာခ်ည္းပဲ။ အခု ေဟာဒီ ပရိႆတ္မွာရွိေနတဲ့လူတိုင္းလူတိုင္းဟာ အတိတ္ဘဝက ကံအေၾကာင္းတရားေၾကာင့္ စြမး္ရည္သတၱိအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ဂုဏ္သတၱိအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ စိတ္ေနသေဘာထားအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ အက်င့္စာရိတၱအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ပတ္ဝန္းက်င္ အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ႐ုပ္လကၡဏာ အမ်ိဳးမ်ိဳး ကဲြျပားေနၾကရတယ္။ ဒါဟာ အတိတ္ဘဝကကံရဲ့ မ်က္ျမင္အက်ိဳးတရားေတြပဲ။ ဒီကံတရားရဲ့ အဓိကေစ့ေဆာ္ တိုက္တြန္းမႈဟာ ေစတနာႏွင့္တကြေသာ စိတ္ျဖစ္တယ္။ ႐ိုး႐ိုးေျပာေနဆုိေနက်စကားနဲ႔ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ “ရည္ရြယ္ခ်က္” လို႔ပဲ ေခၚရမွာေပါ့။ ယခုမ်က္ျမင္ေလာက တရား႐ံုးေတြမွာလည္း “ရည္ရြယ္ခ်က္” ကို အဓိကထားၿပီး တရားစီရင္ေနၾကတာပဲ မဟုတ္လား ဒကာႀကီး။
ဒကာႀကီး။ ယခုမ်က္ေမွာက္ဘဝမွာ ေတြ႔ႀကံဳခံစားေနၾကရတဲ့ ကံရဲ့အက်ိဳးကိုေတာ့ တပည့္ေတာ္တို႔ ယံုၾကည့္ပါတယ္ ဆရာေတာ္။ ဒီအက်ိဳးတရားေၾကာင့္ အခ်ိဳ႕က လစာေတြ၊ အျမတ္ေတြ၊ ဆုေတြရၿပီး တခ်ိဳ႕႕ အျပစ္ဒဏ္ေတြခံၾကရတာ လည္း မ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႔ပါပဲ ဆရာေတာ္။ ဒါေပမယ့္ ယခုမ်က္ေမွာက္ဘဝရဲ့ ကံအေၾကာင္းတရားေၾကာင့္ အနာဂတ္ ဘဝမွာ ဇာတိပဋိသေႏၶ အသစ္တဖန္ျပန္ေနျခင္း ဆိုတာကိုေတာ့ မယံုၾကည္ႏိုင္ဘဲ ျဖစ္ေနပါတယ္ဆရာေတာ္။ တကယ္လို႔ ကံရဲ့အက်ိဳးတရားေၾကာင့္ ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ျပန္ေနရတယ္ဆိုတဲ့သေဘာနဲ႔ပဲ ယံုၾကည္လက္ခံထားဦး ေတာ့ ဒီကံရဲ့အက်ိဳးတရားဟာ အၾကင္သူတဦးတေယာာက္ အသက္ွင္ေနစဥ္ကာလအတြင္း ဦးေခါင္းထဲမွာပဲ ကိန္းဝပ္ ေနသလား၊ ဦးေႏွာက္ထဲမွာပဲ ကိန္းဝပ္ေနသလား၊ အသည္းႏွလံုးထဲမွာပဲ ကိန္းဝပ္ေနသလား၊ ဝမ္းဗိုက္ထဲမွာပဲ ကိန္းဝပ္ေနသလား၊ လက္ေတြထဲမွာပဲ ကိန္းဝပ္ေနသလား၊ သူ႔အနားမွာပဲ ကိန္းဝပ္ေနသလားဆိုတာ သိလုိလွပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ အင္း ဒီခက္ခဲနက္နဲတဲ့ျပႆနာကို ပံုပမာနဲ႔ရွင္းျပမွပဲ ဒကာႀကီးနားလည္သေဘာေပါက္မွာဆိုေတာ့ ကံရဲ့ အက်ိဳးတရားဟာ အၾကင္သူတဦးတေယာက္ မစုေတမခ်င္း မည္သည့္ေနရာ၊ မည္သည့္ဌာနမွာ ကိန္းဝပ္ေနတယ္ ဆိုတာ ဥပမာနဲ႔ရွင္းျပမယ္။ ကဲ ဒကာႀကီး၊ ႏွလံုးသြင္းေပေတာ့။
ဥပမာ၊ လူတေယာက္ဟာ ညအခ်ိန္စာေရးခ်င္တယ္တဲ့။ အဲဒီေတာ့ သူဟာ ဖေယာင္းတိုင္ တတိုင္ကိုထြန္းတယ္။ ၿပီးေတာ့ စာရြက္တရြက္ကိုယူတယ္။ အဲဒီေနာက္ မင္အိုးထဲမွာ မင္တံကိုစိုက္ၿပီး စာတေစာင္ကိုေရးတယ္။ အဲဒီလို စာေရးၿပီးတဲ့ေနာက္ သူဟာ မင္အိုးေတြ မင္တံေတြကို သိမ္းၿပီးေတာ့ကာ မီးမႈတ္ၿပီးအိပ္လိုက္တယ္။ စိတ္နဲ႔ခႏၶာကိုယ္ ဆိုတဲ့ မင္တံနဲ႔မင္အိုးကိုလည္း သိမ္းလိုက္ၿပီ။ ေစတနာနဲ႔တူတဲ့ မီးကိုလည္း ၿငိမ္းလိုက္ၿပီ။ ေနာက္ဆံုး ကာယကံမႈနဲ႔ တူတဲ့ လက္ကလည္း မေရးေတာ့ဘူး။ ရပ္လုိက္ၿပီ။ ဒါေပမယ့္ အက်ိဳးတရားဆိုတဲ့ စာဟာေတာ့ ဟုိစာရြက္ေပၚမွာပဲ ရွိ ေနတယ္ မဟုတ္လား။ အဲဒီအက်ိဳးတရားဟာ ႏွစ္ကာလရွည္လ်ားစြာ တည္ရွိေနဦးမွာေပါ့။ အဲဒီလိုပဲ ကံရဲ့အက်ိဳးတရား ဟာလည္း ထိုသူေသသည္အထိ တည္ရွိေနၿပီး ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ျပန္ေနေစတာေပါ့ ဒကာႀကီး။
ဒကာႀကီး။ ဒီကိစၥမွာေတာ့ ေရးလိုက္တဲ့စာဟာ စာရြက္ေပၚမွာ တင္ၿပီးက်န္ေနခဲ့ေတာ့ မ်က္ျမင္ျဖစ္ၿပီး ရွင္းပါတယ္ ဆရာေတာ္။ ဒါေပမယ့္ ကံရဲ့အက်ိဳးတရား ကိန္းဝပ္တဲ့ေနရာဌာနနဲ႔ပတ္သက္လို႔ေတာ့ မရွင္းေသးဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ကဲ ဒါျဖင့္ ဒကာႀကီးကို ဦးပၪၨင္းက ေမးရဦးမယ္။ ဒကာႀကီး ေျဖပါဦး။
ဒကာႀကီး။ မွန္ပါ့၊ ေျဖပါ့မယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ေလဟာ ဘယ္ေနရာမွာ ကိန္းဝပ္ေနသလဲ ဒကာႀကီး။
ဒကာႀကီး။ ဘယ္ေနရာမွာမွ မကိန္းဝပ္ပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ေလဟာ ဘယ္ေနရာမွာမွ ကိန္းဝပ္မေနေသာ္လည္း တကယ္ကေတာ့ ရွိသလိုပဲ ကံရဲ့အက်ိဳးတရားဟာ လည္း ကိန္းဝပ္တဲ့ေနရာမရွိေသာ္လည္း အၾကင္သူတဦးတေယာက္ စုေတသည္အထိရွိေနၿပီး ထိုသူကို ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ျပန္ေနေစတယ္ ဒကာႀကီး။
ဒကာႀကီး။ တပည့္ေတာ္ျဖင့္ ဆရာေတာ္ အခုေပးတဲ့ ဥပမာနဲ႔လည္း ဒီျပႆနာကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း နားမလည္ေသး ပါဘူး ဆရာေတာ္။ ကံရဲ့အက်ိဳးတရားေၾကာင့္ ဇာတိပဋိသေႏၶတဖန္ျပန္ေနရတယ္ ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႔ပတ္သက္လို႔ မယံု တဝက္၊ ယံုတဝက္ ျဖစ္ေနပါေသးတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဒီထက္ထင္ရွားျပတ္သားတဲ့ ဥပမာကို ေဆာင္ေတာ္မူပါဦး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒီလို ထင္ရွားျပတ္သားတဲ့ ဥပမာကို ေဆာင္ရေအာင္ ဒကာႀကီးကို ဦးပၪၨင္းက ျပန္ၿပီး ေမးခြန္းထုတ္ရလိမ့္ မယ္။
ဒကာႀကီး။ ထုတ္ေတာ္မူပါ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒကာႀကီးမွာ ပညာအရည္အခ်င္းနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ဘဲြ႕ဘယ္ႏွစ္ဘဲြ႕ ရွိပါသလဲ။
ဒကာႀကီး။ ပညာအရည္အခ်င္းနဲ႔ပတ္သက္လို႔ တပည့္ေတာ္ဘဲြ႕ ငါးဘဲြ႕ရထားပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ အဲဒီဘဲြ႔ေတြကို ေျပာျပစမ္းပါဦး ဒကာႀကီး။
ဒကာႀကီး။ ဒီဘဲြ႕ေတြကေတာ့ အမ္ေအ၊ ပီအိပ္(ခ်္)ဒီ၊ ဒီအက္(စ္)စီ၊ ဒီလစ္(တ္) နဲ႔ ဘားအက္(တ္)ေလာ ဘဲြ႕မ်ား ျဖစ္ပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒီဘဲြ႕ေတြကိုရေအာင္ ဒကာႀကီး ဘယ္ႏွစ္ႏွစ္ၾကာေအာင္ ႀကိဳးစားရသလဲ။
ဒကာႀကီး။ ဒီဘဲြ႕အားလံုးကိုရဖို႔ရန္ အႏွစ္သံုးဆယ္ေလာက္ႀကိဳးစားခဲ့ရပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ အခုနက ဒကာႀကီးေျပာခဲ့တဲ့ ဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕လံုးဟာ ဒကာႀကီးမွာ ရွိသလား။
ဒကာႀကီး။ တပည့္ေတာ္မွာ ဒီဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕လံုး ရွိပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒကာႀကီးမွာ ဒီဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕လံုးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အရည္အခ်င္းေတြရွိမယ္ဆိုရင္ အဲဒီအရည္အခ်င္းေတြထဲက ဒီအက္(စ္)စီဘဲြ႕ (သိပၸံပညာပါရဂူဘဲြ႕) ရဲ့ အရည္အခ်င္းေတြကို ေရြးထုတ္ၿပီးေတာ့ ဦးပၪၨင္းကို ျပစမ္းပါ။
ဒကာႀကီး။ (ေခတၱခဏမွ် စဥ္းစားၿပီးေနာက္) ဒီသိပၸံပညာဘဲြ႕နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ လက္မွတ္ကို တပည့္ေတာ္ ထုတ္ျပႏိုင္ ပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဦးပၪၨင္းက ဒကာႀကီးဟာ ေဒါက္တာ အမ္ေဘကာလို႔ တိတိက်က် မေျပာႏိုင္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ ဒကာႀကီးက စာရြက္စာတမ္းေတြ၊ လက္မွတ္ေတြကို ထုတ္ျပလို႔ အပိုပဲ။ ဦးပၪၨင္းတိတိက်က်လိုခ်င္တာကေတာ့ ဒကာႀကီးမွာရွိတဲ့ ဒီ သိပၸံပညာပါရဂူဘဲြ႕နဲ႔ဆုိင္ရာ အရည္အခ်င္းေတြကိုသာ လိုခ်င္တာပဲ။
ဒကာႀကီး။ ဒီလို ဒီဘဲြ႕နဲ႔ဆုိင္တဲ့ အရည္အခ်င္းေတြကို သီးသန္႔ထုတ္ႏႈတ္ျပဖို႔ကေတာ့ လံုးဝ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူးဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒကာႀကီးေျပာတဲ့အတိုင္းဆိုရင္ ဒကာႀကီး အခုနကေျပာခဲ့တဲ့ ဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕နဲ႔ပတ္သက္တဲ့အရည္အခ်င္းေတြ ဒကာႀကီးမွာ မရွိဘူးလို႔ဘဲ ဦးပၪၨင္း ယူဆရေတာ့မွာေပါ့။
ဒကာႀကီး။ အမွန္ကေတာ့ တပည့္ေတာ္မွာ ဒီဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့အရည္အခ်င္းေတြ ရွိပါတယ္ဆရာေတာ္။ ၿဗိတိသွ် အစိုးရကေတာင္ ဒီအရည္အခ်င္းေတြ တပည့္ေတာ္မွာ ရွိတယ္လို႔ အသိအမွတ္ျပဳထားပါတယ္။
ဆရာေတာ္။ ဒကာႀကီးက အခုလို အခိုင္အမာေျပာရင္ျဖင့္ ဒကာႀကီးရဲ့အရည္အခ်င္းေတြဟာ ဒကာႀကီးရဲ့ ဦးေခါင္းထဲမွာ ရွိတယ္ေပါ့။
ဒကာႀကီး။ ဦးေခါင္းထဲမွာေတာ့ မရွိပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒါျဖင့္ အသည္းႏွလံုးထဲမွာလား။
ဒကာႀကီး။ အသည္းႏွလံုးထဲမွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒါျဖင့္ ဝမ္းဗိုက္ထဲမွာလား။
ဒကာႀကီး။ ဝမ္းဗိုက္ထဲမွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒါျဖင့္ လက္ေတြထဲမွာလား။
ဒကာႀကီး။ လက္ေတြထဲမွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒါျဖင့္ ဒကာႀကီးအနားမွာပဲလား။
ဒကာႀကီး။ အနားမွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒကာႀကီးဟာ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀နီးပါး ဒီဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့အရည္အခ်င္းေတြနဲ႔ ျပည့္စံုေအာင္ႀကိဳးစား လာခဲ့ရတယ္။ ဒီအရည္အခ်င္းေတြနဲ႔ ျပည့္စံုလာတာလည္း ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ နီးပါးရွိၿပီ။ ဒီအရည္အခ်င္းေတြနဲ႔ ဒကာႀကီး ဟာ တကယ္ျပည့္စံုတယ္ဆုိၿပီး ၿဗိတိသွ်အစိုးရက ဒကာႀကီးကို ဥပေဒပညာဆုိင္ရာ ေကာလိပ္ေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္း အုပ္ႀကီး ရာထူးကို ေပးအပ္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒကာႀကီးဟာ ဒကာႀကီးရဲ့အရည္အခ်င္းေတြကို ဘယ္မွာသိုေလွာင္ ထားတယ္ဆိုတာကို ဒကာႀကီးမေျပာျပႏိုင္ဘူး။ ဒီအရည္အခ်င္းေတြ ဘယ္မွာ ကိန္းဝပ္ေနတယ္ ဆိုတာကိုလည္း မေျပာျပႏိုင္ဘူး။ ဒါတြင္မကဘူး ဒကာႀကီးမွာ အခုရွိေနတဲ့ အရည္အခ်င္းေတြဟာ ယခုမ်က္ေမွာက္ဘဝမွာ ဒကာႀကီးရဲ့ အားထုတ္မႈ၊ ႀကိဳးစားမႈတို႔မွ ေပၚထြက္လာရတဲ့ အက်ိဳးတရားေတြပဲ။ တနည္းအားျဖင့္ေျပာမယ္ဆုိရင္ ဒကာႀကီးရဲ့ မ်က္ေမွာက္ဘဝကံရဲ့အက်ိဳးတရားေတြခ်ည္းပဲ။ ဒီအက်ိဳးတရားေတြကိုဒကာႀကီးဟာ ေသသည့္တုိင္ေအာင္ခံစားရမယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒကာႀကီးဟာ ဒီအက်ိဳးတရားေတြကို ျပလည္းမျပႏိုင္ဘူး။ ဘယ္ေနရာမွာ သူတို႔ကိန္းဝပ္ေနတယ္လို႔လည္း မေျပာႏိုင္ဘူး။ ဒီကံရဲ့အက်ိဳးတရားဆိုတာ အၾကင္သူတဦးတေယာက္ေသသည္အထိ ထိုသူလုပ္ခဲ့ကိုင္ခဲ့တဲ့ လုပ္ရပ္မ်ား အတုိင္း သူလုပ္ခဲ့တာ ေကာင္းရင္လည္း ေကာင္းသလို၊ ဆိုးရင္လည္း ဆုိးသလို၊ ေကာင္းက်ိဳး၊ ဆိုးက်ိဳးတို႔ကို ေပးေနတာပဲ။ ၿပီးေတာ့ အခုဘဝမွာ လုပ္တဲ့လုပ္ရပ္အလိုက္ အနာဂတ္ဘဝမွာလည္း ကံရဲ့အက်ိဳးေပးတရား ေကာင္းရင္ လည္း ေကာင္းမြန္စြာနဲ႔ ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ျပန္ေနရမယ္။ ဆိုးရင္လည္း ဒုကၡဆင္းရဲႀကီးစြာနဲ႔ ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ ျပန္ေနရမယ္။ ကဲ ဒကာႀကီး၊ ဒီ မျမင္အပ္၊ မျမင္ႏိုင္တဲ့ ကံရဲ့အက်ိဳးတရားေၾကာင့္ ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ ဘယ္လို ျပန္ေနရတယ္ ဆိုတဲ့သေဘာကို နားလည္သြားၿပီလား။
ဒကာႀကီး။ မွန္ပါ့၊ ဆရာေတာ္ရဲ့ ဥပမာေၾကာင့္ တပည့္ေတာ္ ဒီျပႆနာကို ေကာင္းေကာင္းႀကီး နားလည္ သေဘာ ေပါက္သြားပါၿပီ။ ဒီ ကံရဲ့အက်ိဳးတရားနဲ႔ပတ္သက္လို႔ တပည့္ေတာ္မွာ သံသယမရွိ၊ ခၽြင္းခ်က္မရွိ ယံုၾကည္ပါၿပီ ဆရာေတာ္။ ဒါတြင္မကဘူး၊ မွားယြင္းတဲ့ သမ႐ိုးက် ဖန္ဆင္းရွင္ဝါဒမွားေတြလည္း ေျပေပ်ာက္ကုန္ပါၿပီ ဆရာေတာ္။
ထိုအခ်ိန္တြင္ ပရိႆတ္ထဲမွ ဖာရစီလူမ်ိဳး ဒကာတေယာက္က ထ၍ ...
ဆရာေတာ္ရဲ့ ကံ၏အက်ိဳးတရားနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အသိဉာဏ္၊ ပညာသားပါတဲ့ ေဟာေျပာမႈေၾကာင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ အယူ အဆမွားေတြ၊ သမ႐ိုးက်အျမင္မွားေတြဟာ အားလံုး အေမွာင္ထုကို ေနေရာင္ျခည္ကခြင္းလိုက္သလို ကြယ္ေပ်ာက္ ကုန္ပါၿပီ။ ဒီအေၾကာင္းတရားရွိရင္ အက်ိဳးဟာလည္းမလဲြမေသြရွိရမယ္ဆုိတဲ့ ျမင့္မားမွန္ကန္လွတဲ့ေဒသနာကို ဘယ္သူ ကမွ မခ်ိဳးဖ်က္ႏိုင္ဘူးဆုိတာကိုလည္း တပည့္ေတာ္တို႔ အခုိင္အၿမဲ ယံုၾကည္ၾကပါၿပီ ဆရာေတာ္။
ထိုေနာက္ ပရိႆတ္ထုႀကီး တရပ္လံုးက သာဓုအႏုေမာဒနာ ေခၚၾကေလသည္။
ဗုဒၶဝါဒျပႆနာမ်ား
https://www.facebook.com/World0fWisdom
.....................................................
http://www.myanmarengineer.org/forums/showthread.php?1350-ဗုဒၶဝါဒျပႆနာမ်ား-အရွင္အရိယဓမၼ%2Fpage5
မွ ကူးယူေဖာ္ျပျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
***************************************
https://www.facebook.com/World0fWisdom
ကံ၏အက်ိဳးတရားေၾကာင့္ ဇာတိပဋိသေႏၶတဖန္ျပန္ ၍ေနရသည္ဟူေသာအခ်က္ကို ရွင္းျပႏိုင္ပါမည္ေလာ ဆရာေတာ္။
ထို ကံ၏အက်ိဳးတရားသည္ အၾကင္ပုဂၢိဳလ္တဦးတေယာက္ မစုေတမီ အဘယ္အရပ္၊ အဘယ္ဌာနတြင္ တည္ရွိေန
ပါသနည္း။
ဤကံ၏အက်ိဳးတရားကို ဆရာေတာ္ ျပႏိုင္ပါမည္ေလာ။
(ကံ၏အက်ိဳး ဟူေသာစကားႏွင့္ ကမၼဝိပါက စကားသည္ အတူတူပင္ျဖစ္ပါသည္။ မွတ္ခ်က္)
(ေမးျမန္းေလွ်ာက္ထားသူ - ေဒါက္တာ ေအ၊ အမ္၊ ေဘကာ အမ္ေအ၊ ပီအိပ္(ခ်္)ဒီ၊ ဘားအက္ေလာ၊ ဒီအက္(စ္)စီ၊ ကြယ္လြန္သူ အိႏၵိယတရားဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ေဟာင္း၊ ေျဖဆိုသူ - ဆရာေတာ္ အရွင္အရိယဓမၼ။)
ဆရာေတာ္အရွင္အရိယဓမၼ။ ကံရဲ့ အက်ိဳးတရား၊ တနည္းအားျဖင့္ ကာယကံ၊ ဝစီကံ၊ မေနာကံတုိ႔ရဲ့ အက်ိဳးတရားဟာ လက္နဲ႔ ကိုင္ဖမ္းလို႔လည္း မျဖစ္ဘူး၊ မ်က္စိနဲ႔ၾကည့္လို႔လည္း မျမင္အပ္ဘူး။ ဒီကံရဲ့အက်ိဳးတရားဆိုတာဟာ ကံဆုိတဲ့ တရားရဲ့ ပင္ကိုယ္ အႏုသယအားသာလွ်င္ ျဖစ္တယ္။ အေၾကာင္းတရားတုိင္းမွာ အက်ိဳးတရားရွိတာခ်ည္းပဲ။ အခု ေဟာဒီ ပရိႆတ္မွာရွိေနတဲ့လူတိုင္းလူတိုင္းဟာ အတိတ္ဘဝက ကံအေၾကာင္းတရားေၾကာင့္ စြမး္ရည္သတၱိအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ဂုဏ္သတၱိအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ စိတ္ေနသေဘာထားအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ အက်င့္စာရိတၱအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ပတ္ဝန္းက်င္ အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ႐ုပ္လကၡဏာ အမ်ိဳးမ်ိဳး ကဲြျပားေနၾကရတယ္။ ဒါဟာ အတိတ္ဘဝကကံရဲ့ မ်က္ျမင္အက်ိဳးတရားေတြပဲ။ ဒီကံတရားရဲ့ အဓိကေစ့ေဆာ္ တိုက္တြန္းမႈဟာ ေစတနာႏွင့္တကြေသာ စိတ္ျဖစ္တယ္။ ႐ိုး႐ိုးေျပာေနဆုိေနက်စကားနဲ႔ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ “ရည္ရြယ္ခ်က္” လို႔ပဲ ေခၚရမွာေပါ့။ ယခုမ်က္ျမင္ေလာက တရား႐ံုးေတြမွာလည္း “ရည္ရြယ္ခ်က္” ကို အဓိကထားၿပီး တရားစီရင္ေနၾကတာပဲ မဟုတ္လား ဒကာႀကီး။
ဒကာႀကီး။ ယခုမ်က္ေမွာက္ဘဝမွာ ေတြ႔ႀကံဳခံစားေနၾကရတဲ့ ကံရဲ့အက်ိဳးကိုေတာ့ တပည့္ေတာ္တို႔ ယံုၾကည့္ပါတယ္ ဆရာေတာ္။ ဒီအက်ိဳးတရားေၾကာင့္ အခ်ိဳ႕က လစာေတြ၊ အျမတ္ေတြ၊ ဆုေတြရၿပီး တခ်ိဳ႕႕ အျပစ္ဒဏ္ေတြခံၾကရတာ လည္း မ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႔ပါပဲ ဆရာေတာ္။ ဒါေပမယ့္ ယခုမ်က္ေမွာက္ဘဝရဲ့ ကံအေၾကာင္းတရားေၾကာင့္ အနာဂတ္ ဘဝမွာ ဇာတိပဋိသေႏၶ အသစ္တဖန္ျပန္ေနျခင္း ဆိုတာကိုေတာ့ မယံုၾကည္ႏိုင္ဘဲ ျဖစ္ေနပါတယ္ဆရာေတာ္။ တကယ္လို႔ ကံရဲ့အက်ိဳးတရားေၾကာင့္ ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ျပန္ေနရတယ္ဆိုတဲ့သေဘာနဲ႔ပဲ ယံုၾကည္လက္ခံထားဦး ေတာ့ ဒီကံရဲ့အက်ိဳးတရားဟာ အၾကင္သူတဦးတေယာာက္ အသက္ွင္ေနစဥ္ကာလအတြင္း ဦးေခါင္းထဲမွာပဲ ကိန္းဝပ္ ေနသလား၊ ဦးေႏွာက္ထဲမွာပဲ ကိန္းဝပ္ေနသလား၊ အသည္းႏွလံုးထဲမွာပဲ ကိန္းဝပ္ေနသလား၊ ဝမ္းဗိုက္ထဲမွာပဲ ကိန္းဝပ္ေနသလား၊ လက္ေတြထဲမွာပဲ ကိန္းဝပ္ေနသလား၊ သူ႔အနားမွာပဲ ကိန္းဝပ္ေနသလားဆိုတာ သိလုိလွပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ အင္း ဒီခက္ခဲနက္နဲတဲ့ျပႆနာကို ပံုပမာနဲ႔ရွင္းျပမွပဲ ဒကာႀကီးနားလည္သေဘာေပါက္မွာဆိုေတာ့ ကံရဲ့ အက်ိဳးတရားဟာ အၾကင္သူတဦးတေယာက္ မစုေတမခ်င္း မည္သည့္ေနရာ၊ မည္သည့္ဌာနမွာ ကိန္းဝပ္ေနတယ္ ဆိုတာ ဥပမာနဲ႔ရွင္းျပမယ္။ ကဲ ဒကာႀကီး၊ ႏွလံုးသြင္းေပေတာ့။
ဥပမာ၊ လူတေယာက္ဟာ ညအခ်ိန္စာေရးခ်င္တယ္တဲ့။ အဲဒီေတာ့ သူဟာ ဖေယာင္းတိုင္ တတိုင္ကိုထြန္းတယ္။ ၿပီးေတာ့ စာရြက္တရြက္ကိုယူတယ္။ အဲဒီေနာက္ မင္အိုးထဲမွာ မင္တံကိုစိုက္ၿပီး စာတေစာင္ကိုေရးတယ္။ အဲဒီလို စာေရးၿပီးတဲ့ေနာက္ သူဟာ မင္အိုးေတြ မင္တံေတြကို သိမ္းၿပီးေတာ့ကာ မီးမႈတ္ၿပီးအိပ္လိုက္တယ္။ စိတ္နဲ႔ခႏၶာကိုယ္ ဆိုတဲ့ မင္တံနဲ႔မင္အိုးကိုလည္း သိမ္းလိုက္ၿပီ။ ေစတနာနဲ႔တူတဲ့ မီးကိုလည္း ၿငိမ္းလိုက္ၿပီ။ ေနာက္ဆံုး ကာယကံမႈနဲ႔ တူတဲ့ လက္ကလည္း မေရးေတာ့ဘူး။ ရပ္လုိက္ၿပီ။ ဒါေပမယ့္ အက်ိဳးတရားဆိုတဲ့ စာဟာေတာ့ ဟုိစာရြက္ေပၚမွာပဲ ရွိ ေနတယ္ မဟုတ္လား။ အဲဒီအက်ိဳးတရားဟာ ႏွစ္ကာလရွည္လ်ားစြာ တည္ရွိေနဦးမွာေပါ့။ အဲဒီလိုပဲ ကံရဲ့အက်ိဳးတရား ဟာလည္း ထိုသူေသသည္အထိ တည္ရွိေနၿပီး ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ျပန္ေနေစတာေပါ့ ဒကာႀကီး။
ဒကာႀကီး။ ဒီကိစၥမွာေတာ့ ေရးလိုက္တဲ့စာဟာ စာရြက္ေပၚမွာ တင္ၿပီးက်န္ေနခဲ့ေတာ့ မ်က္ျမင္ျဖစ္ၿပီး ရွင္းပါတယ္ ဆရာေတာ္။ ဒါေပမယ့္ ကံရဲ့အက်ိဳးတရား ကိန္းဝပ္တဲ့ေနရာဌာနနဲ႔ပတ္သက္လို႔ေတာ့ မရွင္းေသးဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ကဲ ဒါျဖင့္ ဒကာႀကီးကို ဦးပၪၨင္းက ေမးရဦးမယ္။ ဒကာႀကီး ေျဖပါဦး။
ဒကာႀကီး။ မွန္ပါ့၊ ေျဖပါ့မယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ေလဟာ ဘယ္ေနရာမွာ ကိန္းဝပ္ေနသလဲ ဒကာႀကီး။
ဒကာႀကီး။ ဘယ္ေနရာမွာမွ မကိန္းဝပ္ပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ေလဟာ ဘယ္ေနရာမွာမွ ကိန္းဝပ္မေနေသာ္လည္း တကယ္ကေတာ့ ရွိသလိုပဲ ကံရဲ့အက်ိဳးတရားဟာ လည္း ကိန္းဝပ္တဲ့ေနရာမရွိေသာ္လည္း အၾကင္သူတဦးတေယာက္ စုေတသည္အထိရွိေနၿပီး ထိုသူကို ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ျပန္ေနေစတယ္ ဒကာႀကီး။
ဒကာႀကီး။ တပည့္ေတာ္ျဖင့္ ဆရာေတာ္ အခုေပးတဲ့ ဥပမာနဲ႔လည္း ဒီျပႆနာကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း နားမလည္ေသး ပါဘူး ဆရာေတာ္။ ကံရဲ့အက်ိဳးတရားေၾကာင့္ ဇာတိပဋိသေႏၶတဖန္ျပန္ေနရတယ္ ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႔ပတ္သက္လို႔ မယံု တဝက္၊ ယံုတဝက္ ျဖစ္ေနပါေသးတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဒီထက္ထင္ရွားျပတ္သားတဲ့ ဥပမာကို ေဆာင္ေတာ္မူပါဦး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒီလို ထင္ရွားျပတ္သားတဲ့ ဥပမာကို ေဆာင္ရေအာင္ ဒကာႀကီးကို ဦးပၪၨင္းက ျပန္ၿပီး ေမးခြန္းထုတ္ရလိမ့္ မယ္။
ဒကာႀကီး။ ထုတ္ေတာ္မူပါ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒကာႀကီးမွာ ပညာအရည္အခ်င္းနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ဘဲြ႕ဘယ္ႏွစ္ဘဲြ႕ ရွိပါသလဲ။
ဒကာႀကီး။ ပညာအရည္အခ်င္းနဲ႔ပတ္သက္လို႔ တပည့္ေတာ္ဘဲြ႕ ငါးဘဲြ႕ရထားပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ အဲဒီဘဲြ႔ေတြကို ေျပာျပစမ္းပါဦး ဒကာႀကီး။
ဒကာႀကီး။ ဒီဘဲြ႕ေတြကေတာ့ အမ္ေအ၊ ပီအိပ္(ခ်္)ဒီ၊ ဒီအက္(စ္)စီ၊ ဒီလစ္(တ္) နဲ႔ ဘားအက္(တ္)ေလာ ဘဲြ႕မ်ား ျဖစ္ပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒီဘဲြ႕ေတြကိုရေအာင္ ဒကာႀကီး ဘယ္ႏွစ္ႏွစ္ၾကာေအာင္ ႀကိဳးစားရသလဲ။
ဒကာႀကီး။ ဒီဘဲြ႕အားလံုးကိုရဖို႔ရန္ အႏွစ္သံုးဆယ္ေလာက္ႀကိဳးစားခဲ့ရပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ အခုနက ဒကာႀကီးေျပာခဲ့တဲ့ ဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕လံုးဟာ ဒကာႀကီးမွာ ရွိသလား။
ဒကာႀကီး။ တပည့္ေတာ္မွာ ဒီဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕လံုး ရွိပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒကာႀကီးမွာ ဒီဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕လံုးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အရည္အခ်င္းေတြရွိမယ္ဆိုရင္ အဲဒီအရည္အခ်င္းေတြထဲက ဒီအက္(စ္)စီဘဲြ႕ (သိပၸံပညာပါရဂူဘဲြ႕) ရဲ့ အရည္အခ်င္းေတြကို ေရြးထုတ္ၿပီးေတာ့ ဦးပၪၨင္းကို ျပစမ္းပါ။
ဒကာႀကီး။ (ေခတၱခဏမွ် စဥ္းစားၿပီးေနာက္) ဒီသိပၸံပညာဘဲြ႕နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ လက္မွတ္ကို တပည့္ေတာ္ ထုတ္ျပႏိုင္ ပါတယ္ ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဦးပၪၨင္းက ဒကာႀကီးဟာ ေဒါက္တာ အမ္ေဘကာလို႔ တိတိက်က် မေျပာႏိုင္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ ဒကာႀကီးက စာရြက္စာတမ္းေတြ၊ လက္မွတ္ေတြကို ထုတ္ျပလို႔ အပိုပဲ။ ဦးပၪၨင္းတိတိက်က်လိုခ်င္တာကေတာ့ ဒကာႀကီးမွာရွိတဲ့ ဒီ သိပၸံပညာပါရဂူဘဲြ႕နဲ႔ဆုိင္ရာ အရည္အခ်င္းေတြကိုသာ လိုခ်င္တာပဲ။
ဒကာႀကီး။ ဒီလို ဒီဘဲြ႕နဲ႔ဆုိင္တဲ့ အရည္အခ်င္းေတြကို သီးသန္႔ထုတ္ႏႈတ္ျပဖို႔ကေတာ့ လံုးဝ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူးဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒကာႀကီးေျပာတဲ့အတိုင္းဆိုရင္ ဒကာႀကီး အခုနကေျပာခဲ့တဲ့ ဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕နဲ႔ပတ္သက္တဲ့အရည္အခ်င္းေတြ ဒကာႀကီးမွာ မရွိဘူးလို႔ဘဲ ဦးပၪၨင္း ယူဆရေတာ့မွာေပါ့။
ဒကာႀကီး။ အမွန္ကေတာ့ တပည့္ေတာ္မွာ ဒီဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့အရည္အခ်င္းေတြ ရွိပါတယ္ဆရာေတာ္။ ၿဗိတိသွ် အစိုးရကေတာင္ ဒီအရည္အခ်င္းေတြ တပည့္ေတာ္မွာ ရွိတယ္လို႔ အသိအမွတ္ျပဳထားပါတယ္။
ဆရာေတာ္။ ဒကာႀကီးက အခုလို အခိုင္အမာေျပာရင္ျဖင့္ ဒကာႀကီးရဲ့အရည္အခ်င္းေတြဟာ ဒကာႀကီးရဲ့ ဦးေခါင္းထဲမွာ ရွိတယ္ေပါ့။
ဒကာႀကီး။ ဦးေခါင္းထဲမွာေတာ့ မရွိပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒါျဖင့္ အသည္းႏွလံုးထဲမွာလား။
ဒကာႀကီး။ အသည္းႏွလံုးထဲမွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒါျဖင့္ ဝမ္းဗိုက္ထဲမွာလား။
ဒကာႀကီး။ ဝမ္းဗိုက္ထဲမွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒါျဖင့္ လက္ေတြထဲမွာလား။
ဒကာႀကီး။ လက္ေတြထဲမွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒါျဖင့္ ဒကာႀကီးအနားမွာပဲလား။
ဒကာႀကီး။ အနားမွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး ဆရာေတာ္။
ဆရာေတာ္။ ဒကာႀကီးဟာ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀နီးပါး ဒီဘဲြ႕ငါးဘဲြ႕နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့အရည္အခ်င္းေတြနဲ႔ ျပည့္စံုေအာင္ႀကိဳးစား လာခဲ့ရတယ္။ ဒီအရည္အခ်င္းေတြနဲ႔ ျပည့္စံုလာတာလည္း ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ နီးပါးရွိၿပီ။ ဒီအရည္အခ်င္းေတြနဲ႔ ဒကာႀကီး ဟာ တကယ္ျပည့္စံုတယ္ဆုိၿပီး ၿဗိတိသွ်အစိုးရက ဒကာႀကီးကို ဥပေဒပညာဆုိင္ရာ ေကာလိပ္ေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္း အုပ္ႀကီး ရာထူးကို ေပးအပ္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒကာႀကီးဟာ ဒကာႀကီးရဲ့အရည္အခ်င္းေတြကို ဘယ္မွာသိုေလွာင္ ထားတယ္ဆိုတာကို ဒကာႀကီးမေျပာျပႏိုင္ဘူး။ ဒီအရည္အခ်င္းေတြ ဘယ္မွာ ကိန္းဝပ္ေနတယ္ ဆိုတာကိုလည္း မေျပာျပႏိုင္ဘူး။ ဒါတြင္မကဘူး ဒကာႀကီးမွာ အခုရွိေနတဲ့ အရည္အခ်င္းေတြဟာ ယခုမ်က္ေမွာက္ဘဝမွာ ဒကာႀကီးရဲ့ အားထုတ္မႈ၊ ႀကိဳးစားမႈတို႔မွ ေပၚထြက္လာရတဲ့ အက်ိဳးတရားေတြပဲ။ တနည္းအားျဖင့္ေျပာမယ္ဆုိရင္ ဒကာႀကီးရဲ့ မ်က္ေမွာက္ဘဝကံရဲ့အက်ိဳးတရားေတြခ်ည္းပဲ။ ဒီအက်ိဳးတရားေတြကိုဒကာႀကီးဟာ ေသသည့္တုိင္ေအာင္ခံစားရမယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒကာႀကီးဟာ ဒီအက်ိဳးတရားေတြကို ျပလည္းမျပႏိုင္ဘူး။ ဘယ္ေနရာမွာ သူတို႔ကိန္းဝပ္ေနတယ္လို႔လည္း မေျပာႏိုင္ဘူး။ ဒီကံရဲ့အက်ိဳးတရားဆိုတာ အၾကင္သူတဦးတေယာက္ေသသည္အထိ ထိုသူလုပ္ခဲ့ကိုင္ခဲ့တဲ့ လုပ္ရပ္မ်ား အတုိင္း သူလုပ္ခဲ့တာ ေကာင္းရင္လည္း ေကာင္းသလို၊ ဆိုးရင္လည္း ဆုိးသလို၊ ေကာင္းက်ိဳး၊ ဆိုးက်ိဳးတို႔ကို ေပးေနတာပဲ။ ၿပီးေတာ့ အခုဘဝမွာ လုပ္တဲ့လုပ္ရပ္အလိုက္ အနာဂတ္ဘဝမွာလည္း ကံရဲ့အက်ိဳးေပးတရား ေကာင္းရင္ လည္း ေကာင္းမြန္စြာနဲ႔ ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ျပန္ေနရမယ္။ ဆိုးရင္လည္း ဒုကၡဆင္းရဲႀကီးစြာနဲ႔ ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ ျပန္ေနရမယ္။ ကဲ ဒကာႀကီး၊ ဒီ မျမင္အပ္၊ မျမင္ႏိုင္တဲ့ ကံရဲ့အက်ိဳးတရားေၾကာင့္ ဇာတိပဋိသေႏၶ တဖန္ ဘယ္လို ျပန္ေနရတယ္ ဆိုတဲ့သေဘာကို နားလည္သြားၿပီလား။
ဒကာႀကီး။ မွန္ပါ့၊ ဆရာေတာ္ရဲ့ ဥပမာေၾကာင့္ တပည့္ေတာ္ ဒီျပႆနာကို ေကာင္းေကာင္းႀကီး နားလည္ သေဘာ ေပါက္သြားပါၿပီ။ ဒီ ကံရဲ့အက်ိဳးတရားနဲ႔ပတ္သက္လို႔ တပည့္ေတာ္မွာ သံသယမရွိ၊ ခၽြင္းခ်က္မရွိ ယံုၾကည္ပါၿပီ ဆရာေတာ္။ ဒါတြင္မကဘူး၊ မွားယြင္းတဲ့ သမ႐ိုးက် ဖန္ဆင္းရွင္ဝါဒမွားေတြလည္း ေျပေပ်ာက္ကုန္ပါၿပီ ဆရာေတာ္။
ထိုအခ်ိန္တြင္ ပရိႆတ္ထဲမွ ဖာရစီလူမ်ိဳး ဒကာတေယာက္က ထ၍ ...
ဆရာေတာ္ရဲ့ ကံ၏အက်ိဳးတရားနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အသိဉာဏ္၊ ပညာသားပါတဲ့ ေဟာေျပာမႈေၾကာင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ အယူ အဆမွားေတြ၊ သမ႐ိုးက်အျမင္မွားေတြဟာ အားလံုး အေမွာင္ထုကို ေနေရာင္ျခည္ကခြင္းလိုက္သလို ကြယ္ေပ်ာက္ ကုန္ပါၿပီ။ ဒီအေၾကာင္းတရားရွိရင္ အက်ိဳးဟာလည္းမလဲြမေသြရွိရမယ္ဆုိတဲ့ ျမင့္မားမွန္ကန္လွတဲ့ေဒသနာကို ဘယ္သူ ကမွ မခ်ိဳးဖ်က္ႏိုင္ဘူးဆုိတာကိုလည္း တပည့္ေတာ္တို႔ အခုိင္အၿမဲ ယံုၾကည္ၾကပါၿပီ ဆရာေတာ္။
ထိုေနာက္ ပရိႆတ္ထုႀကီး တရပ္လံုးက သာဓုအႏုေမာဒနာ ေခၚၾကေလသည္။
ဗုဒၶဝါဒျပႆနာမ်ား
https://www.facebook.com/World0fWisdom
.....................................................
http://www.myanmarengineer.org/forums/showthread.php?1350-ဗုဒၶဝါဒျပႆနာမ်ား-အရွင္အရိယဓမၼ%2Fpage5
မွ ကူးယူေဖာ္ျပျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment