ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Friday, February 8, 2013

သူ႕အျမင္ ကိုယ့္အျမင္(ဟာသ)

 
မိန္းမေတြရဲ႕အျမင္။


က်ေနာ္ စုိက္ပ်ဳိးေရး တကၠသုိလ္ တက္ေနရာမွ ေက်ာင္းပိတ္ရက္တြင္ အိမ္သုိ႕ျပန္လာ၏။

အိမ္နီးခ်င္း အမ်ဳိးသမီး တေယာက္က က်ေနာ္႕အား လာေတြ႕ပီးေမးေလသည္။

ၾကက္ေမြးခ်င္လုိ႕ တဲ႕ေလ.......အၾကံဥာဏ္လာေတာင္းတာပါ.....တဲ႕။

အဲဗ်။ ၾကက္ေမြးျမဴေရးမွာ... က်ေနာ္ သင္ယူသည္႕ဘာသာမဟုတ္ေၾကာင္း။က်ေနာ္႕ FIELD လည္း မဟုတ္ေၾကာင္း။

သုိ႕ေသာ္ တပုိင္တနုိင္ ေမြးျမဴ လုိလွ်င္ ၾကက္မ ၂၅ ေကာင္ခန္႕ ဆုိ လုံေလာက္ေၾကာင္း ၊( က်ေနာ္႕ ၾကက္ေမြးသူသူငယ္ခ်င္း တဦး၏

အေတြ႕အၾကံဳေျပာစကားကုိ သတိရကာ) ေျပာလုိက္မိ္ပါသည္။

သုိ႕နွင္႕ ေႏြရာသီ ေက်ာင္းရက္ရွည္ပိတ္၍ အိမ္ျပန္လာရာ ထုိအမ်ဳိးသမီး၏ ၾကက္ေမြးျမဴေရးကုိ သြားၾကည္႕မိေလသည္။

ထုိအခါ က်ေနာ္ အရမ္း အရမ္း အံ႕အား သင္႕ သြားမိ၏။

ၾကက္မ ၂၅ ေကာင္နွင္႕ ၾကက္ဖ အေတာ္မ်ားမ်ားကုိ ေတြ႕ရေသာေၾကာင္႕ျဖစ္သည္။

သုိ႕ျဖင္႕ က်ေနာ္ကလည္းမေနနုိင္ မထုိင္နုိင္ သူမအား သြားပီးရွင္းျပမိ၏။

" တကယ္ဆုိရင္ ၾကက္ဖ တစ္ေကာင္ နွစ္ေကာင္ ေလာက္နဲ႕တင္... ဒီၾကက္မေတြအတြက္ လုံေလာက္ပါတယ္ဗ် ...."

ထုိအခါ သူမသည္ က်ေနာ္႕အား မေက်နပ္သည္႕ အၾကည္႕နွင္႕ ၾကည္႕လုိက္ပီး ျပန္ေျပာလုိက္ပုံက.....

" ဒါကေတာ႕ ရွင္က ေယာက်ာၤးအျမင္နဲ႕ ေျပာတာကုိး......"....တဲ႕

တိန္ ( ေတဟ )


ရီေမာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ

No comments:

Post a Comment