ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Wednesday, March 28, 2012

ေပါက္ကရပုံျပင္(၅)


ေပါက္တတ္ကရပုံျပင္(၅)
    
               တစ္ခါတုန္းက  သတင္းစာထဲမွာ  ထူးထူးဆန္းဆန္း ေၾကာ္ျငာတစ္ခုပါလာသတဲ့။  ေၾကာ္ျငာက ``ကမၻာ့ ညစ္တီးညစ္ပတ္ အသင္းၾကီး`` ဖြဲ႕စည္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း  အသင္းဝင္သူမ်ားအေနႏွင့္  မိမိ ဘယ္ေလာက္ ညစ္ပတ္ေၾကာင္း အေထာက္အထားႏွင့္ ေဖာ္ျပေလွ်ာက္ထားႏိုင္ေၾကာင္း  အသင္းဝင္ခြင့္ရသူမ်ားကို အသင္းက လစဥ္ ေထာက္ပံ့ေၾကး ေဒၚလာ ငါးေထာင္ ေထာက္ပံ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း  ေၾကာ္ျငာတယ္။

              ဒီေၾကာ္ျငာ  ဖတ္ရတဲ့လူတစ္ေယာက္ ဟာ အဲဒီအသင္းၾကီးကို ေလွ်ာက္လႊာတင္လိုက္တယ္။ သူ႕ေလွ်ာက္လႊာထဲမွာေဖာ္ျပထားတာကေတာ့---

       ``လူၾကီးမင္းခင္ဗ်ား ----- လူၾကီးမင္းတုိ႕တည္ေထာင္ေသာ ``ကမၻာ့ညစ္တီးညစ္ပတ္အသင္း ၾကီး`` တြင္   ကၽြန္ေတာ္ အား အသင္းဝင္အျဖစ္ လက္ခံေပးပါရန္ တင္္ျပအပ္ပါသည္ခင္ဗ်ား။  ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္ထိညစ္ပတ္ သလဲဆိုတာကို အေထာက္အထားျဖင့္ျပရမည္ ဆုိပါက  ယခုလူၾကီးမင္းတုိ႕ ဖတ္ေနေသာ ေလွ်ာက္လႊာသည္  ကၽြန္ေတာ္ အီအီးကုန္းထားေသာ စာရြက္ျဖင့္ ေရးသားထားသည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း။  ``

           ေနာက္တစ္ေန႕ၾကေတာ့  ကမၻာ့ညစ္တီးညစ္ပတ္အသင္းၾကီး  က သူ႕ဆီကိုျပန္စာလာတယ္---

        `` လူၾကီးမင္းပို႕လိုက္ေသာေလွ်ာက္လႊာကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ အသင္းမွ ေကာင္းစြာ လက္ခံရရွိပါသည္။  သို႕ရာတြင္  လူၾကီးမင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕သတ္မွတ္ထားေသာ ေဘာင္မဝင္ပါသျဖင့္ ဝမ္းနဲစြာ လက္ခံရန္ မျဖစ္ပါႏိုင္ပါေၾကာင္း  အဘယ္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အသင္းဝင္မ်ားမွာ အီအီးပါျပီးတုိင္း မည္သူမွ်  အီးမကုန္းၾကပါေၾကာင္း`` တဲ့။ 

ကိုစိုးႏိုင္

No comments:

Post a Comment