ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Saturday, March 31, 2012

သင္းကြဲငွက္(ကဗ်ာ)




သင္းကြဲငွက္---

``အမိမဲ့သား ေရနည္းငါး`` တဲ့
ရွင္သန္ဖို႕အတြက္  မေသခ်ာ
ရင္ထဲမွာ ခံစား
ကဗ်ာေတးသြားေလး တစ္ပုဒ္ေတာ့ ဖြဲ႕ခြင့္ေပးပါဗ်ာ။

``မိဘ``တို႕ေရ--
အနႏၱဂုိဏ္း ဝင္မို႕
ျမင့္မိုရ္ေတာင္ဦး  မကက်ဴးသား
ေက်းဇူးအရွင္
ဦးထိပ္တင္ခ်င္ခ့ဲ  ေပမယ့္
ဘယ္မွာလဲ--အေမ
ဘယ္ေရာက္ေနလဲ --အဖ
မသိရတဲ့ဘဝပါ ဗ်ာ---
(ဥေပကၡာလက္နက္ သိပ္ရက္စက္ခဲ့ၾကေပါ့)

မိသားစုရွိတဲ့ဘဝဟာ
ဘုရားသခင္ေပးတဲ့ဆုလဒ္ ဆိုတာ
ကၽြန္ေတာ္တုိ႕လို  ဘဝတူသမားေတြပဲ
ခံစားမိၾကမယ္ထင္တယ္။

ဆင္းရဲစမ္းပါဗ်ာ--
အေဖ နဲ႕ အေမသာရွိရင္
နင္လားဟဲ့ေလာကဓံ
ခါးလွန္ျပီး ရိုက္ခ်ိဳး
ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႕က တုိးပါ့မယ္။  ။

အႏွစ္သာရ မရွိတဲ့ မာန္မာနေတြေၾကာင့္
``အုငဲ``  ``အုငဲ`` လုိ႕ေအာ္ငုိခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ
ေသေသခ်ာခ်ာ ဘာသာျပန္ၾကရင္--
``မလုပ္ၾကပါနဲ႕   ဗ်ာ--``
``မရက္စက္ၾကပါနဲ႕   ဗ်ာ--``
``ကၽြန္ေတာ့တစ္ေယာက္တည္း ထားမသြားၾကပါနဲ႕   ဗ်ာ--``  လို႕
ေအာ္ဟစ္ေတာင္းပန္ေနတာပါ။   ။

ကၽြန္ေတာ္ရွင္သန္ခဲ့တဲ့ ပါတ္ဝန္းက်င္မွာ
ကၽြန္ေတာ့လုိ  မိဘဆိုတာ
ျဖဴသလား  မဲသလား  မခြဲျခားႏိုင္သူေတြရွိသလို
မိသားစုတစ္ခုကို
တဏွာနဲ႕တည္ေဆာက္
မခိုင္္ျမဲတဲ့  ေမတၱာ
ယုိင္လဲခဲ့ အျဖစ္ေတြမွာလည္း----
ကၽြဲႏွစ္ေကာင္ ခတ္တဲ့ၾကား
ေျမဇာပင္က ခံ  ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ဘဝအမွန္ပဲ။    ။

ထားလုိက္ပါေလ----------
ဗုဒၶဘာသာ ပီပီ
က်န္ခဲ့တဲ့ အတိတ္ဘဝဆီကုိပဲပုံခ်
တရားနဲ႕ေျဖသိမ့္ခဲ့ရေပါ့။
(အဲသလုိ မေျဖသိမ့္ရင္လည္း)
ရင္ကြဲလုိ႕  ႏြမ္းေက်
ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ဘဝေတြဟာ
အရုိင္းပန္းေၾကြသလို
အျမဲေနညိဳေနလိမ့္မယ္။    ။

ခုေတာ့-------
``ေစတနာရွင္``ေတြရဲ႕  ေမတၱာၾကားမွာ
လူျဖစ္ေအာင္ ရွင္သန္ေနရ
ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕  ခါးသီးတဲ့ဘဝ။     ။

ကိုစုိးႏိုင္

No comments:

Post a Comment