ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Sunday, January 13, 2013

ဟာသကမၻာ

 
တစ္ကိုယ္လံုး ဘာမွ၀တ္မထားတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတေယာက္ တက္ခ္စီတားတယ္..
ကားသမားကရပ္ေပးလိုက္တယ္..
အမ်ိဳးသမီးက ကားေပၚတက္ထိုင္တယ္..
ကားသမားက ကားကို ေရွ႕ကိုၾကည့္မေမာင္းဘဲ
အဲဒီမိန္းမက္ုိပဲ ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္နဲ႔ ၾကည့္ျပီးေမာင္းေနတယ္..

ၾကာေတာ့ အမ်ိဳး သမီးကေမးတယ္..
““ရွင္ ဘာလို႔ ကၽြန္မကိုပဲ ၾကည့္ေနရတာလဲ..ရွင္ကႏွာဗူးပဲ””

ကားသမားက ျပန္ေျပာတယ္..
““ကၽြန္ေတာ္ႏွာဗူး မဟုတ္ပါဘူး.. ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားေနတာက ခင္ဗ်ား ကၽြန္ေတာ့္ကားေပၚက ဆငး္ရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘယ္အိတ္ထဲကေန တက္ခ္စီခ ေပးမလဲလို႔ၾကည့္ေနတာပါ””
 
 
တိုက္ထည့္လိုက္မလို့

မစၥတာbean၇ထားေမာင္းတယ္..တစ္ေန့
ေတာ့ သူေမာင္းတဲ့၇ထားက လမ္းေခ်ာ္ျပီး လယ္ကြင္း ထဲက်သြားလို့
၇ထားစီးတဲ့လူေတြဒဏ္၇ာ ၇ကုန္တယ္..မီး၇ထားကအ၇ာ၇ွိက သူ႕ကိုေခၚဆူ တယ္..
`၇ထားေမာင္းတယ္ဆိုတာ လူအမ်ားၾကီး၇ဲ့ အသက္ကို မငး္လက္ထဲမွာ ထည့္ျပီးေမာင္း၇တာ.. မငး္ဘာလို့ ဒီေလာက္တာ၀န္မဲ့၇တာလဲ´
beanကေျဖတယ္..
`မဟုတ္ပါဘူးဆ၇ာ..ကၽြန္ေတာ္ဒီေန့
၇ထားေမာင္းလာတဲ့ လမ္းမွာ လူတေယာက္က လွဲအိပ္ ေနတယ္..ကၽြန္ေတာ္အေ၀းၾကီးကေန
ဥၾသတခါဆြဲတယ္..သူမထဘူး..ေနာက္တစ
္ခါဆြဲတယ္..
သူမထဘူး..ေနာက္တခါထပ္ဆြဲတယ္..သူ
မထဘူးခင္ဗ်..´
အဲဒါနဲ့ အ၇ာ၇ွိကေျပာတယ္..
`သူမထလဲ တက္ၾကိတ္လိုက္ေတာ့ေပါ့ကြာ..လူတေ
ယာက္ထဲ အသက္ကို ငဲ့ျပီး လူအမ်ားၾကီးပါ တဲ့ ၇ထားကိုလယ္ကြင္းထဲထိုးခ်လိုက္တာေတာ့ ဘယ္ေကာင္းမလဲ´
beanျပန္ေျဖတယ္..
`ဟုတ္တယ္.ကၽြန္ေတာ္လဲ တိုက္လိုက္ေတာ့မယ္လို့ ဆံုးျဖတ္ျပီး ၇ထားကို သူ႕နားေမာင္းလာတဲ့ အခါမွာ သူက လယ္ကြင္းထဲ ဆင္းေျပးသြားလို့..
´


(Post By- ဟာသကမၻာ)

No comments:

Post a Comment