ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Saturday, January 26, 2013

ဂႏၵဝင္အိပ္မက္(၂)


ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ပင္ပန္းရက်ဳိးေတာ့နပ္သည္။ ထုိအခန္းေၾကာင့္ပင္ ဂ်ဴလီယာေရာဘတ္ အကယ္ဒမီရခဲ့ေလသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ မာလစ္ႏွင့္ဆိုလွ်င္ ရုိက္ခ်င္ၾကသည္။ မင္းသားမင္းသမီးေတြက သူ႔ကိ ုေလးလည္းေလးစားသည္။ ဖိန္႔ဖိန္႔တုန္ေအာင္လည္း ေၾကာက္ၾကသည္။

တစ္ေန႔ေန႔ မာလစ္လုိျဖစ္ေအာင္ၾကိဳးစားရမည္ဟု ေအာ္လီဗာစတုန္း ေတြးေနတုန္း.....
လင္ကြန္းကြန္တီနင္တယ္ ကားၾကီးတစ္စင္း ရိုက္ကြင္းတည္ထားရာ ျခံဝင္းထဲဝင္လာသည္။ ရႈတင္မန္ေနဂ်ာသည္ မလုိအပ္ဘဲ မင္းသမီး၏ ကားေနာက္မွေျပးလုိက္လာ၏။ မင္းသမီးကိတ္ဝင္းစလက္ ေရာက္လာၿပီ။ မင္းသမီးသည္
ကားေပၚမွာ ဆင္းၿပီးစတုန္းဆီသို႔ ေလွ်ာက္လာသည္။ အက်ႌလက္ျပတ္ဝတ္ထားေသာေၾကာင့္ လက္ေမာင္းကိုေကာင္းစြာ ျမင္ႏိုင္သည္။ သူ႔ကိုယ္သူ လက္ေမာင္းလွေၾကာင္း သိထားေသာေၾကာင့္ လက္ျပတ္အက်ႌကို အျမဲလုိ ဝတ္ေလ့ရွိျခင္းျဖစ္၏။ ၿပီးေတာ့ ေပါင္တံကို တင္းခနဲ တင္းခနဲေနေအာင္ တစ္ေျဖာင့္တည္းထား၍ေလွ်ာက္လာေနသည္။ စတုန္းေတာင္ ရင္ခုန္ခ်င္သလိုျဖစ္သြား၏။

"ပိုလီယို မေရာက္ေသးဘူး မဟုတ္လား"
ဟုေမးရင္း အနားမွာ လာရပ္သည္။ ပိုလီယိုဆုိသည္မွာ လီယိုနာဒိုကို နာမည္ေျပာင္ျဖင့္ေခၚျခင္းျဖစ္၏။ သူ
ေနာက္က်သည့္အျပစ္ကို ဖံုးကြယ္ရန္ လီယိုနာဒိုကို အကာအကြယ္ယူလုိက္ျခင္းလည္းျဖစ္၏။ စတုန္းက ေခါင္းသာ ဆတ္ျပလုိက္သည္။
ကိတ္ဝင္းစလက္က...
"ကိတ္ကိတ္လည္း အေစာၾကီးကတည္းက ထြက္လာမလုိ႔ပါပဲ၊ ပဲြစားတစ္ေယာက္ ေရာက္လာၿပီး စိန္လက္စြပ္တစ္ကြင္းလာျပလုိ႔ ေစ်းစကားေျပာေနရတာနဲ႔ အခ်ိန္လင့္သြားတာ၊ ဝယ္ေတာ့ဝယ္ျဖစ္သြားပါတယ္၊ ဒီမွာေလ...မလွဘူးလား"
ဆုိၿပီး လက္ကို စတုန္း၏မ်က္ႏွာနား ကပ္ျပသည္။
စိန္လက္စြပ္က ခဲသားေရာင္ ဖ်ပ္ဖ်ပ္လက္ေနသည္။ စိန္လက္စြပ္ထက္ ကိတ္ကိတ္ေခၚ
ကိတ္ဝင္းစလက္၏ေကာ့ပ်ံေနေသာ လက္ေခ်ာင္းကေလးေတြက ပိုေတာင္လွေသးသည္ဟု ထင္မိ၏။

* * * * *

ေသြးေတြက အက်ႌေပၚကို ေတာက္ခနဲ ေတာက္ခနဲက်ေနသည္။ ေသြးစြန္းေသာေၾကာင့္ အက်ႌေပက်ံကုန္ၿပီဟု
ေျပာရမွာေတာ့ ခပ္ခက္ခက္ပဲ။ နဂိုကတည္းက အက်ႌေပၚမွာ ေဆးေရာင္မ်ဳိးစံုစြန္းေပႏွင့္ၿပီးသားရွိေနေသာေၾကာင့္
ျဖစ္သည္။ ေသြးစက္မ်ားေၾကာင့္ အနီေရာင္တစ္မ်ဳိး ထပ္တိုးလာသည္ဟု ေျပာလွ်င္ ပိုသင့္ေတာ္မည္ထင္သည္။
အက်ႌကလည္း မေလွ်ာ္မဖြပ္ဘဲဝတ္ေနတာ ဘယ္ေလာက္ ၾကာၿပီလဲမသိ။ ညစ္ထပ္ထပ္ျဖစ္ၿပီး နဂိုကဘာအေရာင္
ဆိုတာေတာင္ မသိႏိုင္ေတာ့။ ေရလည္း မွန္မွန္မခ်ဳိးဘူး ထင္ရဲ႕။ သူ႔ကိုယ္က ခ်ဥ္စုတ္စုတ္အနံ႔ေတြ ထြက္ေန၏။
မုတ္ဆိတ္ေမႊး၊ ႏႈတ္ခမ္းေမႊးေတြကလည္း ထူလပ်စ္နဲ႔။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒဏ္ရာကို အရင္ဆံုး ေဆးေၾကာသန္႔စင္ေပးရမည္။ ဒီေလာက္ ညစ္ေပတဲ့လူေတာ္ရုံတန္ရုံသန္႔ရွင္းလို႔
မျဖစ္ဘူးဆိုၿပီး ဂြမ္းခပ္ၾကီးၾကီးယူ၊ အရက္ျပန္ ခပ္ရႊဲရႊဲဆြတ္ၿပီး ဒဏ္ရာကို သုတ္သင္လိုက္သည္။
ဘယ္ေလာက္သတိၱေကာင္းတဲ့လူျဖစ္ျဖစ္ အနာကို အရက္ျပန္ထိလွ်င္ အနည္းဆံုး တြန္႔ခနဲေတာ့ ျဖစ္သြားတတ္ၾကသည္။
ဒီပုဂိၢဳလ္ကေတာ့ ဒီလိုမဟုတ္။ သူ႔ကို ေရေမႊးဆြတ္ေပးေနတယ္မ်ား ေအာက္ေမ့ေနသလားမသိ။ ဒါတြင္မကေသး။
အရက္ျပန္နံ႔ကိုရေသာအခါ လွ်ာကိုသပ္ၿပီး တံေတြးေတာင္မ်ဳိခ်လိုက္ေသးသည္။
သူကားနာမည္ေက်ာ္ ပန္းခ်ီဆရာၾကီး ဗင္ဂိုးပင္ျဖစ္ေလ၏။

သူက အရက္ၾကိဳက္တတ္သည္။ မူးလွ်င္လည္း အေတာ္ေသြးဆိုးသည္။ အေသာက္လြန္သြားလွ်င္ အရူးတစ္ေယာက္လို
ျဖစ္သြားၿပီး လုပ္ခ်င္ရာလုပ္တတ္သည္ဟု နာမည္ထြက္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ေဆးရုံေဆးခန္းေတြက သူ႔ဆိုလွ်င္လန္႔ၾကသည္။ တစ္ခါက ဘာမွမစားဘဲအရက္ခ်ည္းလွိမ့္ေသာက္ေနသျဖင့္
အစာအိမ္ထိခိုက္ၿပီး ေဆးရုံတက္ရသည္။ နည္းနည္းသက္သာလုိ႔ ထႏိုင္ရုံရွိေသး၊ အလစ္ခိုးထြက္ၿပီး သြားသြားေသာက္သည္။
ဆရာဝန္ၾကီးက ရိပ္မိသျဖင့္ ဗင္ဂိုးကို အျပင္ထြက္ခြင့္လံုးဝမေပးရန္ ေဆးရုံေစာင့္ကို မွာထားသည္။

ဒီအခါက်ျပန္ေတာ့ တစ္မ်ဳိးၾကံသည္။ သူ႔အရင္းႏွီးဆံုးသူငယ္ခ်င္း ေဂၚဂင္က ညေနဘက္ထမင္းလာပို႔သလိုလုပ္ရင္း
အရက္ဝယ္လာေပးသည္။ ဗင္ဂိုးက ဒါကိုဝွက္ထားၿပီး ညက်မွ ခုိးေသာက္သည္။ ေနာက္ေတာ့ ေဆးရုံက ေပးတဲ့ေဆးေတြနဲ႔
အရက္နဲ႔ ဓာတ္မတည့္ျဖစ္ၿပီး သတိလစ္သြားသျဖင့္ ဆရာဝန္ေတြမွာ အေတာ္ၾကိဳးစားၿပီးကုရသည္။ ကံေကာင္းလို႔
မေသခဲ့ျခင္းျဖစ္၏။

ခုတစ္ခါေတာ့ နားရြက္မွာ ဒဏ္ရာရလာေသာေၾကာင့္ ေအ-ေဂ်ခရိုနင္၏ေဆးခန္းကို ေရာက္လာျခင္းျဖစ္၏။ ခရိုနင္သည္
ဆရာဝန္လည္းျဖစ္၊ စာေရးဆရာလည္း ျဖစ္သျဖင့္ အႏုပညာသမားေတြအေပၚနားလည္မႈရွိသည္။ ဗင္ဂိုး၏ ပန္းခ်ီအႏုပညာ
ကိုလည္း အထင္ၾကီးေလးစားသည္။
ခရုိနင္ခမ်ာ သိပ္ေတာ့မစားသာလွပါ။ စာေရးဆရာ၊ ကဗ်ာဆရာ၊ ပန္းခ်ီဆရာ၊ ကာတြန္းဆရာ၊ အေတာ္မ်ားမ်ား၏ က်န္းမာေရးကိစၥကို တာဝန္ယူကူညီေဆာင္ရြက္ေပးေနရ၏။ ဒီလူေတြကလည္း သိတဲ့အတိုင္းပဲခပ္မြဲမဲြေတြသာမ်ားသျဖင့္
ေဆးကုခရဖို႔ေနေနသာသာ ေဆးဖိုးေတြေတာင္ သူကစိုက္ရေသးသည္။ သူ႔ဝင္ေငြတစ္ဝက္ေလာက္က ဒီစရိတ္ေတြႏွင့္ပဲ ကုန္ရတတ္သည္။
ညေနက်လွ်င္ ခ်ားလ္ဒစ္ကင္းကို ေဆးရုံလုိက္ပို႔ရဦးမည္။ ဒစ္ကင္းက အသည္းနည္းနည္း ေရာင္ခ်င္သလိုျဖစ္ေနသျဖင့္
အာထရာေဆာင္း ရိုက္ၾကည့္ရမည္။ ဗင္ဂိုး၏နားရြက္က ဒဏ္ရာကိုေဆးေၾကာၿပီး စစ္ေဆးၾကည့္ေတာ့ အဖ်ားပိုင္း
စုတ္ျပတ္သြားေၾကာင္းေတြ႔ရ၏။ ဒဏ္ရာကိုခ်ဳပ္ေနစဥ္မွာေတာင္ ဗင္ဂိုးက နားဖာေခ်းကေလာ္ခံသလို မွိန္းေနတာ
ေတြ႔ရသည္။
"မင္းေတာ္ေတာ္ခက္တာပဲကြာ၊ နည္းနည္းေလွ်ာ့ေသာက္ပါလို႔ေျပာထားတာလည္းနားမေထာင္ဘူး၊ မူးရင္လည္း ေသြးဆိုးၿပီး
ရန္ျဖစ္ခ်င္ေသးတယ္၊ ဟိုတစ္ခါလဲ ဒါလီရဲ႕ေခါင္းကို အရက္ပုလင္းနဲ႔ရိုက္လို႔ ကြဲသြားတာ ငါပဲခ်ဳပ္ေပးလိုက္ရတယ္၊ ကဲ...
အခုေကာ ဘယ္သူနဲ႔ ဘာျဖစ္လာျပန္သလဲ"ဟု ခရိုနင္က ကရုဏာေဒါေသာ ေလသံျဖင့္ ေမးလုိက္၏။

ဗင္ဂိုးနားရြက္ျပတ္သြားသည့္ ကိစၥႏွင့္ပက္သက္ၿပီး ေကာလဟာလေတြ ထြက္ခဲ့ေသးသည္။ ဗင္ဂိုးသည္ လမ္းထိပ္
ကြမ္းယာဆိုင္က ေကာင္မေလးကိုၾကိဳက္ေနသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ကြမ္းယာ သြားဝယ္စားသည္။ ေကာင္မေလးက
သူ႔ကိုမၾကိဳက္။ ဝယ္သူမို႔ လိုက္လိုက္ေလ်ာေလ်ာ ဆက္ဆံေနရျခင္းသာျဖစ္၏။ ဗင္ဂိုးကိုနာမည္ေက်ာ္ ပန္္းခ်ီဆရာအျဖစ္
အထင္ၾကီးေသာ္လည္း ေပေပေတေတေနတတ္ျခင္း၊ မူးလွ်င္ရစ္တတ္ျခင္းတို႔ေၾကာင့္ သေဘာမက်ျခင္းျဖစ္၏။

ဗင္ဂိုးကေတာ့ ေန႔စဥ္ သြားျမဲသြားေနသည္။ တစ္ရက္မွာေတာ့ ဗင္ဂိုးက ခပ္ေထြေထြႏွင့္.... "မင္းကသာလက္ခံမယ္ဆိုရင္
ငါ့ရင္ကိုခြဲ၊ ႏွလံုးသားကိုထုတ္ယူၿပီး လက္ေဆာင္ေပးလိုက္ခ်င္တယ္"ဟု ေျပာသည္။ ေကာင္မေလးက ရယ္သြမ္းေသြးၿပီး....
"အမယ္ေလး၊ ဒီေလာက္ၾကီးမလုိပါဘူး၊ နားရြက္ကေလး တစ္ဖက္ေလာက္ရရင္ေတာ္ပါၿပီ"ဟုေနာက္လိုက္မိ၏။ ထိုအခါ
ဗင္ဂိုးက 'တကယ္လား'ဆိုၿပီး သူ႔နားရြက္တစ္ဖက္ကိုျဖတ္ေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္သတဲ့။

ေနာက္မူကြဲတစ္မ်ဳိးကေတာ့.....
ဗင္ဂိုးၾကိဳက္ေနေသာ ေကာင္မေလးမွာ ကြမ္းယာဆိုင္က မဟုတ္။ ဝက္ေခါင္းသုပ္ေရာင္းေသာ ေကာင္မေလးသာျဖစ္၏။
ဗင္ဂိုးက အရက္နဲ႔ျမည္းဖို႔ ဝက္ေခါင္းသုပ္သြားသြားဝယ္ရင္း စိတ္ဝင္စားမိတာ။ တစ္ရက္မွာေတာ့ ဗင္ဂိုးေရာက္လာၿပီး....
"ဝက္ေခါင္းသုပ္တစ္ပြဲ ပါဆယ္လုပ္ေပးေဟ့၊ နားရြက္မ်ားမ်ား ထည့္ေနာ္"ဟုေျပာသည္။
ေကာင္မေလးက....
"နားရြက္ကုန္ေနၿပီ"
"ဟာ....ဝက္ေခါင္းသုပ္ထဲမွာ နားရြက္က အဓိကပဲဟာ၊ အရိုးႏုေလးေတြက ထုတ္ထုတ္ ထုတ္ထုတ္နဲ႔သိပ္စားလုိ႔
ေကာင္းတာဟ၊ နားရြက္မပါေတာ့ အလကားပဲေပါ့"
"ဒီေလာက္ေတာင္ နားရြက္ၾကိဳက္ရင္လဲ ကိုယ့္နားရြက္ပဲ ကိုယ္ျဖတ္ထည့္လိုက္ေတာ့"

ေန႔တိုင္းလိုလုိ လာၿပီး လူကို စူးစူးရဲရဲ ၾကည့္တတ္ေသာေၾကာင့္ ေကာင္မေလးက မေက်နပ္တာၾကာၿပီ။ ထုိ႔ေၾကာင့္
ခပ္ေကာေကာေလး ေျပာလုိက္ျခင္းျဖစ္၏။
ဗင္ဂိုးက "အင္း...ေကာင္းသားပဲ"ဟု ခပ္ေအးေအးေျပာရင္း ဝက္ေခါင္းလွီးသည့္ ဓားကိုယူၿပီး သူ႔နားရြက္ကို
ျဖတ္ေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္ဟုဆို၏
ဒါေတြက ေကာလဟာလေတြသာျဖစ္၏။

တကယ့္အျဖစ္မွန္ကေတာ့.....
ဗင္ဂိုးသည္ သူ႔အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းျဖစ္ေသာ ပန္းခ်ီဆရာ ေပါလ္ေဂၚဂင္ႏွင့္ အတူေနသည္။ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္က
စရိုက္ခ်င္းတူသည္။ ယမကာၾကိဳက္ႏွစ္သက္ပံုခ်င္း၊ ေသာက္လံုးၾကီးပံုခ်င္းလဲ တူသည္။ ေသာက္ၿပီးလွ်င္လည္း
ျငင္းၾကခံုၾကရင္း မၾကာခဏထသတ္ၾကေလ့ရွိသည္။
အထူးသျဖင့္ ပန္းခ်ီအႏုပညာအေၾကာင္း ျငင္းခံုၾကျခင္းျဖစ္၏။ ဒီတစ္ခါေတာ့ ဗန္ဂိုး၏တခ်ဳိ႕ပန္းခ်ီကားမ်ားမွ
သံုးထားေသာ အေရာင္အတြဲအစပ္မ်ားသည္ ကာလာသီအိုရီႏွင့္ မကိုက္ညီဟု ေဂၚဂင္က ေဝဖန္ရာမွ ျပႆနာ
ျဖစ္ၾကျခင္းျဖစ္၏။

"ဘာ၊ ကာလာသီအုိရီဟုတ္လား၊ အဲဒီသီအိုရီကို ဘယ္သူကထုတ္တာလဲ၊ ဘယ္သူကျပ႒ာန္းတာလဲ၊ ငါျပ႒ာန္းတာမွ
မဟုတ္တာ၊ သူမ်ားထုတ္တဲ့ သီအိုရီကို ငါကဘာေၾကာင့္ လိုက္နာရမွာလဲ၊ ငါဆြဲတဲ့ပန္းခ်ီကားဟာ ငါ့သီအိုရီပဲ"ဟု ဗန္ဂိုးက
ခြတိုက္သည္။
ဒီလိုနဲ႔ ျငင္းၾကခုံၾကရင္း ဗန္ဂိုးက လက္ေဝွ႔ယွဥ္ထုိးဖို႔စိန္ေခၚသည္။ ေဂၚဂင္ကလည္း လက္ခံၿပီး ထိုးသတ္ၾကသည္။ ဗင္ဂိုးက
အသတ္အပုတ္လည္းက်င္လည္သျဖင့္ ေဂၚဂင္ခ်ည္းပဲခံရသည္။ ဒီေတာ့ ေဂၚဂင္သည္ၾကံမိၾကံရာလုုပ္သည္။
ဗင္ဂိုးကိုအတင္းဝင္လံုးၿပီး နားရြက္ကို ကိုက္ျဖတ္လိုက္ေသာေၾကာင့္ ဗင္ဂိုး၏ နားရြက္ထိပ္ဖ်ားစုတ္ျပတ္သြားျခင္း
ျဖစ္ေလ၏။

တကယ္ေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္သည္ ေပေပေတေတေနတတ္ေသာ္လည္း ပန္းခ်ီလက္ရာေတြကေတာ့
အံ့ဩေလာက္ေအာင္ ေျပာင္ေျမာက္သူမ်ားျဖစ္ၾက၏။ ဗင္ဂိုး၏ အာလူးစားသူမ်ား ပန္းခ်ီကားဆိုလွ်င္ အလြန္
နာမည္ၾကီးသည္။ အထူးသျဖင့္ ဆာေလာင္မြတ္သိပ္ေနေသာ မ်က္လံုးမ်ားကို ဆြဲထားတာပီျပင္လြန္းသျဖင့္
ၾကည့္မိသူတိုင္း လက္ဖ်ားခါရေလသည္။

* * * * *

ေတာ္စတိြဳင္းႏွင့္ ခ်က္ေကာ့တို႔ မဂၢဇင္းတိုက္ထဲဝင္သြားခ်ိန္တြင္ တာဝန္ခံအယ္ဒီတာက တယ္လီဖုန္းေျပာေနသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ သူတို႔လည္း အလိုက္သိစြာပင္ အေပါက္ဝနားက ခံုတန္းလ်ားမွာ ထိုင္ေစာင့္ေနလုိက္သည္။ တယ္လီဖုန္းလိုင္းကပဲ
မေကာင္းလို႔လား၊ နဂိုကပင္ အသံက်ယ္က်ယ္ ေျပာတတ္လုိ႔လားမသိ။ တာဝန္ခံအယ္ဒီတာဖုန္းေျပာေနသံကို
ေကာင္းေကာင္းၾကားေနရ၏။

"ဟုတ္ကဲ့ဆရာမ၊ ေဩာ္...ဟုတ္လား၊ ဟာ...ဘာေျပာေကာင္းမလဲ ဆရာမရယ္၊ ဆရာမရဲ႕ ဝတၳဳရွည္ ဒီလပါမယ္လို႔လဲ
ေၾကညာလိုက္ေရာ ကိုယ္စားလွယ္ေတြက မဂၢဇင္းေစာင္ေရတိုးၿပီးမွာၾကလို႔ ဒီလႏွစ္ေထာင္ေလာက္ပိုရိုက္ရတယ္ေလ၊
ေဩာ္...ဒါလား၊ ဟဲ ဟဲ ဆရာမလည္း သိသားနဲ႔၊ တစ္လတည္း အျပတ္ထည့္လုိ႔ေတာ့ ရတာေပါ့၊ ဒါေပမယ့္
ပရိသတ္ေတြ ပိုစိတ္ဝင္စားေအာင္ ေကာင္းခန္းေလးမွာ ျဖတ္ထားၿပီး ေရွ႕လဆက္ဖတ္ပါလုပ္လိုက္ရတာပါ၊
ဆရာမအတြက္လည္း ပိုေတာင္ေကာင္းသြားေသးတယ္၊ စာမူခ ႏွစ္လစာ ရမွာေလ"

တာဝန္ခံအယ္ဒီတာက ဖုန္းေျပာေနရင္းက ေတာ္စတိြဳင္းႏွင့္ ခ်က္ေကာ့တို႔ကိုျမင္ၿပီး လက္လွမ္းျပ၍ႏႈတ္ဆက္သည္။
ထုိ႔ေနာက္ ဖုန္းဆက္ေျပာသည္။ အသံေတာ့နည္းနည္းတိုးသြား၏။
"ခင္ဗ်ာ၊ ဟာ...မနည္းပါဘူးဆရာမရယ္၊ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မေပးေသးတဲ့ စာမူခႏႈန္းန႔ဲေပးတာပါ၊ ဗ်ာ.. ဟုတ္ကဲ့ ဟုတ္ကဲ့၊
အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ကို ေျပာေပးပါ့မယ္၊ အဆင္ေျပမွာပါ၊ ဒီလိုလုပ္ပါလား၊ အခန္းဆက္ဝတၳဳရွည္တစ္ပုဒ္ ေရးေပးေလ၊
ေျခာက္လစာေလာက္ေပါ့၊ ဒါဆို ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္လည္း အဆင္ေျပတယ္၊ ဆရာမလည္း လံုးခ်င္းဝတၳဳတစ္ပုဒ္
ေရးၿပီးသားျဖစ္သြားတာေပါ့၊ စာမူခကိုလည္း ဆရာမေျပာတဲ့အတိုင္း ျဖစ္ေအာင္စီစဥ္ေပးပါ့မယ္၊ ေဩာ္...ဒါနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္ထည့္ေပးလိုက္တဲ့ ဒူးရင္းယိုရလား၊ ဆရာမၾကိဳက္တတ္တယ္ဆိုလို႔၊ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္က ဘန္ေကာက္ထိ
တကူးတက လွမ္းမွာေပးတာေလ၊ ဟုတ္ကဲ့....ဟိုကိစၥေလးလည္း စဥ္းစားေပးပါဦး၊ ဒါပဲေနာ္"

တာဝန္ခံအယ္ဒီတာက ဖုန္းကိုခ်လိုက္သည္။ သူသည္ အထက္အရာရွိကုိ အေရးၾကီးေသာကိစၥအစီရင္ခံလုိက္ရသူ
တစ္ေယာက္လို ေမာဟုိက္သြားဟန္တူသည္။ 'ဟူး'ခနဲ သက္ျပင္းမႈတ္ထုတ္လိုက္၏။ ၿပီးမွ...."လာေလဆရာတို႔"ဟု
လွမ္းၿပီး ဖိတ္မႏၱကျပဳ၏။
ခ်က္ေကာ့ႏွင့္ေတာ္စတိြဳင္းတို႔လည္း သူ႔စားပဲြေရွ႕က ကုလားထိုင္ေတြ ဆဲြယူၿပီး ထိုင္လိုက္၏။ ခုအတိုင္းဆိုလွ်င္
ဒီလထုတ္မဂၢဇင္းထဲမွာ ခ်က္ေကာ့ဝတၳဳမပါတာ ေသခ်ာေနၿပီ။ ေစာေစာက ဖုန္းျဖင့္ေျပာဆိုေနပံုအရ ေနာက္လမွာလည္း
မာရီေကာ္ရယ္လီ၏ ဝတၳဳရွည္ ဒုတိယပိုင္းကိုသာ ဆက္ထည့္ဖုိ႔ စီစဥ္ထားေၾကာင္း သိရၿပီ။ စာမူခရဖို႔
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္လည္းမရွိေတာ့။ သုိ႔ရာတြင္ အက်ိဳးအေၾကာင္း သိလုိေသးသျဖင့္..."ကၽြန္ေတာ့္
ဝတၳဳရွည္ အေျခအေန ဘယ္လိုလဲ"ဟုခ်က္ေကာ့က ေမးသည္။

တာဝန္ခံအယ္ဒီတာက အားနာပါးနာေလသံျဖင့္..."ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သိပ္ၾကိဳက္တာပဲဆရာ၊ ခုခ်ိန္မွာ
ဘဝသရုပ္ေဖာ္ဝတၳဳေကာင္းေကာင္းက ရွားေနၿပီ မဟုတ္လား၊ အဲဒါ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ဆီ တင္ျပလိုက္ေတာ့
ဆရာ့ဝတၳဳကရွည္လြန္းေနတယ္တဲ့၊ တစ္လတည္းအျပတ္ထည့္ဖို႔စာမ်က္ႏွာ အခက္အခဲရွိတယ္တဲ့"
ခ်က္ေကာ့က ေလွာင္သလိုလုိ ျပံဳးလိုက္သည္။ သူ႔ဝတၳဳက်ေတာ့ ရွည္ေနလို႔တဲ့။ မာရီေကာ္ရယ္လီရဲ႕
ဝတၳဳကိုေတာ့ တစ္လတည္း အျပတ္ထည့္လို႔ရလ်က္ႏွင့္ ႏွစ္လခဲြထည့္သည္။ သူ႔အျပံဳးကို
တာဝန္ခံအယ္ဒီတာကလည္း ရိပ္မိသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္....

"သူ႔ေခတ္နဲ႔ သူကိုးဆရာရဲ႕၊ ဘက္စ္ဆဲလားဆိုေတာ့လဲ ဦးစားေပးရတာေပါ့၊ ဆရာသိတဲ့အတိုင္းပဲ၊ ခုခ်ိန္မွာက
အျပင္းစား အခ်စ္ဝတၳဳ၊ ဒါမွမဟုတ္ ဟာသဝတၳဳမွ လူၾကိဳက္မ်ားတာကိုး၊ ဆရာ့အေနနဲ႔ နည္းနည္းေလာက္သည္းခံၿပီး
ေစာင့္လိုက္ပါဆရာရယ္၊ အဆင္ေျပတဲ့လမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သံုးျဖစ္ေအာင္သံုးပါ့မယ္၊ မဂၢဇင္းဂုဏ္သိကၡာရွိဖို႔
အတြက္က ဆရာတို႔ရဲ႕ဝတၳဳေတြ ထည့္သင့္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္နားလည္ပါတယ္"

ေတာ္စတိြဳင္းသည္ အယ္ဒီတာကိုေတာင္ ျပန္သနားမိသလိုျဖစ္သြား၏။ ခ်က္ေကာ့ကေတာ့ အယ္ဒီတာတစ္ေယာက္၏
လက္ရွိအေနအထားကို သေဘာေပါက္သျဖင့္ ေခါင္းကိုသာဆတ္ျပလုိက္သည္။ ထုိစဥ္တြင္ အယ္ဒီတာ၏ လက္ေထာက္
လူငယ္က လက္ဆဲြအိတ္တစ္လံုးထဲကို ကင္မရာႏွင့္ အသံဖမ္းစက္ထည့္ၿပီး စားပြဲေပၚလာတင္သည္။ အျပင္သြားဖို႔
အခ်ိန္က်ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သတိေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္၏။ ခ်က္ေကာ့တို႔ကို ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်းႏွင္လိုက္သည္
သေဘာလည္းျဖစ္၏။

အယ္ဒီတာက လက္ပတ္နာရီကိုၾကည့္သည္။ ခ်က္ေကာ့ကလည္း အလိုက္သိစြာျဖင့္.....
"အျပင္သြားစရာရွိတယ္ထင္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း သြားဦးမွ"ေျပာၿပီး ထရပ္သည္။
အယ္ဒီတာက...
"ဟုတ္တယ္၊ ဒီညေန နစ္ကိုးကစ္မင္းရဲ႕ ေမြးေန႔ပဲြရွိတယ္ေလ၊ မသြားလို႔မျဖစ္ဘူးဆရာရဲ႕၊ တျခားမဂၢဇင္းေတြမွာ
အဲဒီသတင္းပါလာၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ မပါရင္ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္က ကၽြန္ေတာ့္ကို ထုလိမ့္မယ္၊ ဒီသတင္းက
ပရိသတ္သည္းေျခၾကိဳက္ သတင္းမ်ဳိးကိုး၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မွာလည္း မဂၢဇင္းေတြဂ်ာနယ္ေတြက မ်ားေတာ့ ဒီလိုပဲ
အျပိဳင္အဆိုင္လုပ္ေနၾကရတာပဲ"

မဂၢဇင္းအယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဆိုသူမွာ စာေပဝါရင့္သူတစ္ေယာက္ေတာ့မဟုတ္။ စာေပကိုသိပ္ခ်စ္ျမတ္ႏိုးေသာ
အႏုပညာသမားစစ္စစ္လည္း မဟုတ္။ သုိ႔ရာတြင္ သူက ဒီမဂၢဇင္းအတြက္ ေငြထုတ္ေပးသူ ပိုင္ရွင္ဆိုေတာ့....
တာဝန္ခံအယ္ဒီတာသည္ လြယ္အိတ္ကို လြယ္လိုက္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ေလသံေပ်ာ့ေပ်ာ့ခပ္တိုးတိုးေျပာသည္။
"ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အယ္ဒီတာေတြဆိုတာ အႏုပညာသမားနဲ႔ စီးပြားေရးသမားၾကားမွာ မလူးသာမလြန္႔သာ
ညပ္ေနတဲ့သတၱဝါေတြပါပဲဆရာတို႔ရယ္"

ခ်က္ေကာ့က ပခံုးတြန္႔ျပလိုက္သည္။ ေတာ္စတိြဳင္းကေတာ့ ဂ်က္လန္ဒန္၏ ဝတၳဳထဲမွ 'ကၽြန္ေတာ္ကေကာ၊
ဘာမ်ားေကာ တတ္ႏိုင္ပါဦးမည္နည္း'ဆိုေသာ စကားလံုးေလးကိုသာ သတိရေနမိေလသည္။
မဂၢဇင္းတိုက္ထဲက ထြက္လာၾကၿပီးေနာက္ ခ်က္ေကာ့က...."ဝမ္းသာတယ္ကြာ"ဟု ရုတ္တရက္ေျပာလိုက္သျဖင့္
ေတာ္စတိြဳင္း ေၾကာင္သြား၏။
"ဘာလဲကြ၊ မင္းဟာက... မဂၢဇင္းထဲ ဝတၳဳမပါလု႔ိ စာမူခမရတာ ဝမ္းသာစရာလား"
"မင္းေမ့သြားၿပီလား၊ မိန္းမက ဆန္မပါရင္ ျပန္မလာနဲ႔လို႔ မွာလိုက္တယ္မဟုတ္လား၊ ဒီေတာ့ အိမ္ျပန္လုိ႔မျဖစ္ဘူးေလ၊
မင္းအိမ္မွာလိုက္အိပ္ရေတာ့မွာ၊ တစ္ညတစ္ေလ နားေအးပါးေအး ေနရၿပီေပါ့၊ ၿပီးေတာ့ မင္းနဲ႔ငါ တစ္ညလံုး
ေသာက္ရင္းစကားေျပာခြင့္လည္းရမယ္ေလ"
"ငါ့မွာလည္း ပိုက္ဆံသိပ္ရွိတာမဟုတ္ဘူးကြ၊ ဘီအီးေတာင္ တိုက္ႏိုင္မယ္မထင္ဘူး၊ ခ်က္အရက္နဲ႔ ပဲၾကီးေလွာ္ေလာက္ပဲ
ရမယ္ေနာ္"
"ေဟ့ေကာင္ရ...နာမည္ကိုကခ်က္ၾကီးပါကြ၊ ခ်က္အရက္မကလို႔ မက္သေနာကို ဆားခပ္တိုက္လည္း ရတယ္"
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ျပိဳင္တူရယ္လိုက္ၾကသည္။ ၿပီးေတာ့ ဆက္ေလွ်ာက္လာၾက၏။
ထိုစဥ္ ေနာက္ဘက္မွ လွမ္းေအာ္သံၾကားရသည္။
"ေဟ့...ဒဂုံေတာ္စတိြဳင္း"
လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မိုပါဆြန္းကိုေတြ႔ရသည္။ ေတာ္စတိြဳင္း ျမိဳ႕သစ္ကို ေျပာင္းသြားၿပီးကတည္းက မိုပါဆြန္းက
ဒဂံုေတာ္စတိြဳင္းဟု ေနာက္ေျပာင္၍ေခၚေလ့ရွိ၏။
သူတို႔က ရပ္ေစာင့္ေနသည္။ မိုပါဆြန္းသည္ အဝတ္အစားဖရိုဖရဲ ဆံပင္စုတ္ဖြားႏွင့္ ျဖစ္၏။ လူက အနားမေရာက္ခင္
ယမကာနံ႔က အရင္ေရာက္လာသည္။
"အေစာၾကီးရွိေသးတယ္၊ ျပဲေနၿပီလားကြ"ဟုေတာ္စတိြဳင္းက ေမးသည္။
မိုပါဆြန္းက
"ေန႔လည္ဆယ့္ႏွစ္နာရီေက်ာ္ရင္ ညေနပိုင္းထဲဝင္ၿပီေလကြာ၊ ဒါေစာတယ္လို႔ ဘယ္ေျပာလု႔ိရမလဲ"
"နည္းနည္းပါးပါးလည္း ေလွ်ာ့ေသာက္စမ္းပါဦး ကိုဆြန္းရာ"ဟု ခ်က္ေကာ့က ဝင္ေျပာသည္။ မိုပါဆြန္းက
"ေလွ်ာ့ပါတယ္ကြ၊ ခုေနာက္ပိုင္း ေရသိပ္မေရာေတာ့ဘူးေလ၊ ဒါေလွ်ာ့ေသာက္တဲ့သေဘာေပါ့ဟ"
မုိပါဆြန္းက ဒီအတိုင္းပဲ။ အလြန္ေတတတ္ေပတတ္သည္။ ယမကာကိုလည္း ခံုမင္သည္။ အခါမ်ားစြာတို႔တြင္
အိမ္မျပန္ေတာ့ဘဲ လမ္းေဘး အရက္ဆိုင္ခံုေပၚတြင္ ေခြေခြေလးအိပ္ေနတာေတြ႔ရတတ္သည္။ တစ္ခါတစ္ေလ
ဆိုက္ကားသမားေတြႏွင့္ တစ္ညလံုးထိုင္ၿပီး စစ္တုရင္ထိုးခ်င္ ထိုးေနတတ္သည္။ တစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ့လည္း
သူ႔စာဖတ္ပရိတ္သတ္တစ္ေယာက္က ဒကာခံျပဳစုသျဖင့္ ဟိုတယ္ဘားခန္းထဲမွာ ဝီစကီကို အက်အနေသာက္ေနတာ
ျမင္ရတတ္ျပန္သည္။

သူ႔မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းေတြက လူစံုျဖစ္၏။ အလႊာအမ်ဳိးမ်ဳိးလူတန္းစားအမ်ဳိးမ်ဳိး ပါဝင္သည္။ အရာရွိၾကီးေတြ၊
သူေဌးေတြ၊ လက္လုပ္လက္စားေတြ၊ ေတေလၾကမ္းပိုးေတြ၊ ခါးပိုက္ႏိႈက္ေတြ စသည္ျဖင့္ မ်ားျပားစံုလင္လွသည္။
ထု႔ိေၾကာင့္လည္း သူ၏ဝတၳဳေတြထဲက ဇာတ္ေကာင္မ်ားမွာ စရိုက္သဘာဝပီျပင္ၿပီး သရုပ္မွန္လြန္းလွ၏။
အထက္တန္းလႊာေတြႏွင့္ ေပါင္းေနေသာ္လည္း သူတို႔အၾကိဳက္ကို လိုက္မေရး။ ကန္႔လန္႔ကာေနာက္ကြယ္မွ
သူတို႔၏ ေကာက္က်စ္မႈမ်ား၊ ေဖာက္ျပန္မႈမ်ားကို အတြင္းက်က်သိေနသျဖင့္ ဒါေတြကို ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း
ဖြင့္ခ်ေရးသားသည္။

သူက စာေရးအလြန္ေကာင္းသည္။ သူ၏ သေရာ္ေလွာင္ေျပာင္ခ်က္မ်ားက ထိမိလွသည္။ ထို႔ေၾကာင့္
အေရးခံရသူေတြ ကိုယ္တိုင္ေတာင္မဖတ္ဘဲ မေနႏိုင္ေအာင္ စြဲလမ္းၾကရ၏။ သူ႔စာအုပ္ေတြ
ေရာင္းေကာင္းသည္။ သို႔ရာတြင္ သူကေတာ့ ေျပာင္ေျပာင္ေရာင္ေရာင္မရွိ။ ရသမွ် စာမူခကို
သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းအသင္းေတြနဲ႔အတူ အရက္ေသာက္ပစ္သည္။ ေငြေၾကးခ်ဳိ႕တဲ့ေသာ စာေရးဆရာ၊
ကဗ်ာဆရာေတြကို ေထာက္ပံ့သည္။ တစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ့လည္း သူ႔မိတ္ေဆြေထာင္က်ေနေသာ လူမိုက္တစ္ေယာက္၏ မိသားစုကို အိတ္ထဲပါသမွ်ေငြ အကုန္ထုတ္ေပးခဲ့တာမ်ဳိးရွိသည္။

"မင္းတို႔က ဘယ္ကလာတာလဲ"
ဟု သူကေမးသည္။ ခ်က္ေကာ့က မဂၢဇင္းတိုက္မွာ စာမူခေလးမ်ား ရမလားလို႔သြားတာ ဝတၳဳမပါသျဖင့္
မရခဲ့ေၾကာင္း ေျပာျပသည္။
"မင္းတို႔က ေလေပ်ာ့ေလးေတြနဲ႔ သြားတာကိုးကြ၊ ငါ့လိုလုပ္ရတယ္၊ ငါဆိုရင္ မဂၢဇင္းတိုက္ကို မသြားခင္
ႏွစ္ပက္ေလာက္ အရင္ဝင္ေမာ့သြားတယ္၊ အဝတ္အစားေတြေပၚမွာလည္း အနံ႔ေလး ေအာင္ ဆြတ္သြားလိုက္ေသးတယ္၊ ဟိုေရာက္ေတာ့ သိပ္မူးေနတဲ့ပံုစံနဲ႔
အမ်ဳိးမ်ဳိးရစ္တာပဲ၊ အဲဒီဒဏ္ကိုမခံႏိုင္တာနဲ႔ပဲ နားေအးရင္ၿပီးေရာ ဆုိၿပီး စာမူခထုတ္ေပးလိုက္ၾကတာပဲကြ...ဟား ဟား"

"ငါတုိ႔က မင္းေလာက္ေတာ့ မလုပ္ရဲဘူးကြ"
ဟု ေတာ္စတိြဳင္းက ဝန္ခံသည္။ သူကအားနာတတ္သူျဖစ္၏။ မဂၢဇင္းေတြဘက္မွာလည္း စကၠဴေစ်း၊ ဖလင္ေစ်း၊ ပံုႏွိပ္ခ၊ တျခားစရိတ္စကေတြက တက္လာ၊ အျပိဳင္အဆိုင္ေတြ
မ်ားလုိ႔ေရာင္းအားကက်၊ မဂၢဇင္းဆက္ထြက္ႏိုင္ဖို႔ေတာင္ အႏိုင္ႏိုင္ ၾကိဳးစားေနရရွာေသာ ဖုတ္လိႈက္ဖုတ္လိႈက္
အေျခအေနကို နားလည္စာနာမိသည္။
"လက္ဖက္ရည္တိုက္မယ့္လူ ရွိရင္ေကာင္းမယ္ကြ"
ေလထန္ကုန္း လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ ခ်က္ေကာ့က ေတာင့္တသည္။
"တစ္ေယာက္မဟုတ္တစ္ေယာက္ေတာ့ ေတြ႔မွာပါ"
ေတာ္စတိြဳင္းက ေျပာၿပီး မိုပါဆြန္းဘက္ လွည့္၍
'မင္းေကာလိုက္ထိုင္ဦးမလား'ဟု တစ္ဆက္တည္း ေမးလိုက္၏။ မိုပါဆြန္းက....
"ရန္စကားေျပာတာလားကြ၊ ခုမွ ဝမ္းကုတ္ေလာက္ပဲ အေရာင္တင္ရေသးတာ၊ ၿပီးေတာ့ ေဂၚကီနဲ႔ ေလးဆယ့္ႏွစ္လမ္းက ဆိုင္မွာ ခ်ိန္းထားတယ္၊ ကဲ...သြားဦးမယ္"
ဆိုၿပီး ငိုက္စိုက္ငိုက္စိုက္ ေလွ်ာက္ထြက္သြား၏။ ခ်က္ေကာ့က
'ရန္လည္းျဖစ္မေနၾကနဲ႔ဦးေနာ္'ဟု လွမ္းေအာ္ေျပာလိုက္၏။

ေဂၚကီႏွင့္မိုပါဆြန္းတို႔က အေတာ္ထူးဆန္းသည္။ တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ ဆံုမိလွ်င္စာေပအေၾကာင္း
ျငင္းၾကခံုၾကရင္း မၾကာခဏ ရန္ထျဖစ္ၾကသည္။ သုိ႔ရာတြင္ မေတြ႔ဘဲလည္း မေနႏိုင္ၾက။
ေဂၚကီက ေဒါသၾကီးတတ္သည္။ စိတ္ဓာတ္ေရာ၊ အယူအဆပါ ျပင္းထန္သည္။ ဒါကိုသိေသာ
မိုပါဆြန္းက ေထ့လံုးေငါ့လံုးေတြႏွင့္ ေဂၚကီစိတ္ဆိုးေအာင္ ဆြေပးတတ္သည္။ ထိုအခါ ေဂၚကီက
စားပြဲကိုလက္သီးႏွင့္ ထု၊ ဖန္ခြက္ေတြ ေပါက္ခြဲ၊ ေအာ္ၾကီးဟစ္က်ယ္ ထလုပ္တတ္သည္။
ဒီလိုျဖစ္ေအာင္ကို မိုပါဆြန္းက တမင္စျခင္းျဖစ္၏။ 'ေဂၚကီေဒါသျဖစ္ၿပီး ေပါက္ကဲြတာ
သိပ္ခ်စ္စရာေကာင္းတာပဲ'ဟု သူကဆိုေသးသည္။

ေလထန္ကုန္း လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထဲသို႔ဝင္သြားေသာအခါတြင္ စားပြဲတစ္လံုးမွာ ထိုင္ေနေသာ
ဘိုင္ရြန္က လက္ယပ္ေခၚသည္။ ေဘးမွာ ရွယ္လီထိုင္ေန၏။
"လာၾကေဟ့၊ လက္ဖက္ရည္လား၊ ေကာ္ဖီမစ္လား"
ဟု ဘိုင္ရြန္ကေမးသည္။
"မင္းတိုက္မွာမို႔လို႔လား"
"ဒကာရွိတယ္ေလကြာ"
ဆိုၿပီး ေဘးမွာ ထိုင္ေနေသာ ရွယ္လီကို လက္မႏွင့္ညႊန္ျပသည္။

"ေဟ့ေကာင္၊ မင္းပိုက္ဆံမထုတ္ရတိုင္း ေစတနာေတြ ပိုေနတယ္"
ရွယ္လီက ဘိုင္ရြန္ကို ေငါက္သလိုေျပာလိုက္ေသာ္လည္း သူ႔ေလသံက ေက်နပ္ေနပံုရသည္။ မ်က္ႏွာကလည္း
ျပံဳးရႊင္ေန၏။ ခ်က္ေကာ့တို႔ဘက္ လွည့္ၿပီး..
"မွာၾကေလကြာ၊ ငါတိုက္မွာပါ၊ ေဟ့...လန္ဒန္တစ္ပဲြေပးကြာ"
ဟု စားပြဲထိုးကေလးကို တစ္ဆက္တည္း လွမ္းမွာသည္။ လန္ဒန္စီးကရက္ လာခ်ေပးေသာ စားပြဲထိုးကို
လက္ဖက္ရည္ က်ဆိမ့္ႏွစ္ခြက္မွာလိုက္၏။
"ဘာေတြအဆင္ေျပေနလို႔လဲကြ"
ဟု ေတာ္စတိြဳင္းက ေမးသည္။ ရွယ္လီမေျဖခင္ ဘိုင္ရြန္ကပင္ေျပာေရးဆိုခြင့္ရွိသူတစ္ေယာက္လို
ဝင္၍အေျဖေပးသည္။

"ဒီေန႔ သူ႔ကဗ်ာစာအုပ္ထြက္တယ္ေလကြာ၊ စာမူခလည္းရလို႔ အေပါင္းအသင္းေတြကို ျပဳစုေနတာေပါ့"
"ဒီလိုမွန္းသိရင္ မိုပါဆြန္းကိုပါ ဆဲြေခၚခဲ့ပါတယ္ကြာ၊ ဒါမွ ဘီအီးတစ္လံုးစာေလာက္ ထပ္ထြက္သြားမွာ"
"မပူပါနဲ႔၊ ကဗ်ာစာအုပ္ထြက္တယ္သတင္းၾကားရင္ အိမ္အထိလိုက္လာၿပီး တိုက္ခိုင္းမွာပါ"
ခ်က္ေကာ့သည္ စိတ္ထဲမွာခ်ီတံုခ်တံုျဖစ္ေန၏။ ေလာေလာဆယ္တြင္ ရွယ္လီ၏လက္ထဲမွာ
ေငြစေၾကးစေလးရွိေနသည္။ ေငြငါးရာေလာက္ေခ်းရေကာင္းမလား။ ဒါဆိုလွ်င္ ဆန္ဝယ္ၿပီး
အိမ္ျပန္ႏိုင္မည္။ သုိ႔ရာတြင္ သူက ဒါမ်ဳိးကိစၥေတြမွာ ႏႈတ္ေႏွးသည္။ အားနာတတ္သည္။
ေတာ္စတိြဳင္းကလည္း ဒီအေၾကာင္းကိုပင္ ေတြးေနသည္။
ကာယကံရွင္ကိုယ္တိုင္က ပါးစပ္မဟေတာ့လည္း ခက္သည္။ ရုတ္တရက္ အၾကံတစ္ခုရသြားသည္။
ခ်က္ေကာ့စာမူခမရခဲ့ေၾကာင္း ေျပာရင္း စကားလမ္းေၾကာင္းေပးမည္။ ဒါဆိုခ်က္ေကာ့က လုိက္နင္းၿပီး
ေျပာရုံပဲ။ ထုိ႔ေၾကာင့္....
"ဒီေန႔ေတာ့ မင္းနဲ႔ေတြ႔တာ ခ်က္ေကာ့ကံေကာင္းတာပဲ၊ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ မဂၢဇင္းတုိက္က...."
သူ႔စကားမဆံုးခင္မွာ ဂၽြန္ကိေရာက္လာၿပီး...
"ေဟ့ေကာင္ ရွယ္လီ၊ မင္းေထာေနတယ္ဆို၊ ဟိုတေလာက လမ္းမွာဖိနပ္ျပတ္သြားလို႔ ျပန္ဝယ္မလို႔ဆိုၿပီး
ငါ့ဆီက ေငြသံုးရာေခ်းထားတာ မွတ္မိေသးလား၊ အခု ငါ့မိန္းမ ေနမေကာင္းဘူးကြ၊ ညေနေဆးခန္း
သြားျပဖို႔ ေငြမရွိလို႔၊ အဲဒါျပန္ေပးႏိုင္ရင္ေပးကြာ"
"ေအးပါ၊ ငါသတိရပါတယ္၊ မင္းနဲ႔မဆံုရင္ေတာင္ နီရူဒါနဲ႔ တစ္ဆင့္ ေပးခိုင္းမလုိ႔ကြ"
ဆိုၿပီး ရွယ္လီက ေငြသံုးရာ ထုတ္ေပးသည္။ ေတာ္စတိြဳင္းက ခ်က္ေကာ့ကို လွမ္းၾကည့္သည္။ ခ်က္ေကာ့က
မေျပာပါနဲ႔ေတာ့ကြာ ဆိုေသာသေဘာ ေခါင္းကို မသိမသာခါျပလိုက္၏။

"ကဗ်ာစာအုပ္လည္း လက္ေဆာင္ေပးဦးေလ"
"ဟာ...ေပးမွာေပါ့၊ ေပးခ်င္လြန္းလို႔ကို ေစာင့္ေနတာ၊ ေပးဦးမွာ၊ ေပးဦးမွာ"
ရွယ္လီမွာ ကဗ်ာစာအုပ္ထြက္ျဖစ္သြားေသာေၾကာင့္ အေတာ္ေပ်ာ္ေနပံုရသည္။ ေလသံကိုက ျမဴးၾကြသြက္လက္ေန၏။
သူက ေရွ႕မွာခ်ထားေသာ ၾကြပ္ၾကြပ္အိတ္ထဲမွ ကဗ်ာစာအုပ္သံုးအုပ္ကို ထုတ္သည္။ ဂၽြန္ကိ၊ ေတာ္စတိြဳင္းႏွင့္
ခ်က္ေကာ့တို႔၏ နာမည္မ်ားကို ေရးၿပီးလက္မွတ္ထုိးသည္။ တစ္ေယာက္တစ္အုပ္စီေပးသည္။

ကဗ်ာစာအုပ္ကေလးမွာ အေတာ္သပ္သပ္ရပ္ရပ္ လွလွပပျပင္ဆင္ထားသည္။ မ်က္ႏွာဖံုးပန္းခ်ီကို ဒါလီက
ေရးဆြဲေပးထားသည္။ ဒါလီသည္ စာနယ္ဇင္းသရုပ္ေဖာ္ပံုမ်ား ဆဲြေလ့မရွိ။ ပန္းခ်ီကားကိုသာ အထူးျပဳေရးတတ္သူ။
ဒီပံုကေတာ့ ရွယ္လီ့ကို ခင္လြန္းေသာေၾကာင့္ ေရးဆဲြေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္၏။
စဥ့္အိုးေပၚမွာ ဖားပ်ံကေလးတစ္ေကာင္ ကပ္ေနပံု။
ကဗ်ာစာအုပ္နာမည္က
'စဥ့္အိုးေလးကို နမ္းတဲ့ည'။

--------
မင္းလူ
--------

No comments:

Post a Comment