ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Saturday, October 27, 2012

အေမးရွိလုိ႕--

 
 
"အေမးရွိလို႔"


ငါးမရေရခ်ိဳးျပန္တဲ့
၀ါသနာအရင္းခံမရွိသူေတြက
ကၽြန္မကို   ကဗ်ာေရးတာ ထမင္း ၀ သလားတဲ့
ေျပာျပပါ့မယ္
က်င္းထဲေရာက္မယ့္အရာကို တန္ဆာဆင္သူေတြထဲမွာ
ကၽြန္မ မပါ၀င္ခ်င္ဘူး
ထမင္း ၀၀ မ၀၀  ဇီဇာေတြ ခ်ဲ႕ျပီး
သူမ်ားအဆိုးသာျမင္မယ့္
အေမးရွိတဲ့ လူေတြထက္ေတာ့
ကၽြန္မစိတ္ကူးက ထူးပါတယ္

ႏွင္းဆီဆိုတာသဘာ၀ပါ
ဟန္ျပတဲ့ လုပ္ကြက္ေတြ ဘာတစ္ခုမွ မပါဘူး
ရူးခဲ့တာက ကဗ်ာအေတြး
ေလးစားရတဲ့ ဆရာေတြကလည္း
အခုထိသင္ၾကားေပးေနတယ္
မ်က္လံုးတစ္ေထာင္နဲ႔ ေစာင့္ၾကည့္ေတာင္
ႏွင္းဆီေဘာင္က က်ဥ္းမသြားဘူး

ေစတနာေလးေရွ႕ ထားျပီး
ေလးစားရတဲ့အေတြးနဲ႔
ျပန္ေမးၾကည့္ပါဦးမယ္
သင္ေရာ   ထမင္း၀ရဲ့လား?
ရွိတ္စပီးယားရဲ့ ဂ်ဳးလီးယက္ဆီဇာ ျပဇာတ္ထဲက
ဘရူးတပ္စ္ လိုလူေတြ ငါ့၀န္းက်င္မွာမ်ားေနတယ္

(ရိုးသားမႈေတြ ထဲမွာ   ရိုင္းစိုင္းမႈေတြ
လာမစြက္ေအာင္ ေရွာင္ထြက္လို႔ေနတဲ့
ဆူးႏွင္းဆီ)
အေမးရွိတဲ့ လူတစ္ေယာက္အတြက္ပါ
က်န္တာ အားလံုး အေလးစားဆံုးေနာ္  p:)

No comments:

Post a Comment