ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Thursday, November 1, 2012

အၾကံေကာင္း (ဟာသ)




သီလရွင္အုပ္။        ။“မစၥစ္မာရီယာ တကယ္လို႔မ်ား ညဘက္အျပင္မွာ
မင္းကိုလူတစ္ေယာက္ ေႏွာင့္ယွက္ရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ”

မစၥစ္မာရီယာ။     ။ပထမ ကၽြန္မ၀တ္ရံုကိုမတင္လိုက္မယ္

သီလရွင္အုပ္။    ။(အထိတ္တလန္႔ျဖင့္)“ေနာက္ေကာဘာ
လုပ္မွာလဲ“

မစၥစ္မာရီယာ။        ။သူ႕ေဘာင္းဘီကို ဒူးထိေရာက္ေအာင္ ဆြဲခ်ခိုင္းလိုက္မယ္

သီလရွင္အုပ္။     ။(ပို လန္႔သြားကာ)ေနာက္ေတာ့ေကာ

မစၥစ္မာရီယာ။       ။ထြက္ေျပးမွာေပါ့ ကၽြန္မက ၀တ္ရံုကိုမထားတာေလ
                         ေဘာင္းဘီ ဒူးထိဆြဲခ်ထားတဲ့ သူ႕ထက္
ပိုျမန္ျမန္ေျပးႏုိင္မယ္ေလ။

No comments:

Post a Comment