ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Friday, November 16, 2012

တတိယ ႏွလုံးသားပိုင္ရွင္

 
 
"တတိယႏွလံုးသားပိုင္ရွင္"


အျပစ္မလုပ္ခင္ကတည္းက
ခြင့္လႊတ္ခ်င္ေနတဲ့စိတ္နဲ႔
 ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ က်မရယ္ပါ !
တစ္ရက္တစ္လမွာေမြးေပမယ့္
ဒုတိယနဲ႔သာအက်ိဳးေပးတဲ့  က်မ
ေသြး က  B   ေသြး
State   မွာ  (ခ )တန္း
က်မအတြက္ အခ်စ္ဦးေပမယ့္
သူ႔ရဲ့ဒုတိယအခ်စ္ က်မျဖစ္ခဲ့တယ္
သူခ်စ္တဲ့ေကာင္မေလးေၾကာင့္ က်ခဲ့တဲ့မ်က္ရည္
မိတ္ေဆြလိုက်မ    သုတ္ေပးဖူးတယ္
သနားရာကခ်စ္ဆိုတာ
ကိုယ့္ ကိုကိုယ့္  နစ္ေစပါလား
အခုေတာ့
သူ့ရဲ့တတိယႏွလံုးသားအတြက္
 ဆက္လက္ထြက္ခြာသြားတာကို
ဒုတိယခ်စ္သူ     က်မ
ျပံဳးျပံဳးေလး  လက္ျပ က်န္ခဲ့ရရံုကလြဲလို႔.........
ေအာ္  !
အျပစ္မလုပ္ခင္ကတည္းက
ခြင့္လႊတ္ခ်င္ေနတဲ့စိတ္နဲ႔
ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ က်မရယ္ပါ  !
ခ်စ္သူ  နင္ေခၚရင္လည္းတိတ္ဆိတ္စြာ
 နင့္အနားရွိေနေပးျပီး
နင္မလိုရင္လည္း  အလုိက္သိစြာေနရစ္ေပးမယ့္
သိပ္ခ်စ္တဲ့ႏွင္းပါဟယ္
အခ်စ္စစ္မွန္ရင္မပိုင္ဆိုင္ရလည္
စြန္႔လႊတ္အခ်စ္နဲ႔

ဆက္ခ်စ္ေနနိုင္ပါေသးတယ္( ခ်စ္ခဲ့ဖူးတဲ့ မႏွင္းဆီ)
 
 

No comments:

Post a Comment