ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Wednesday, November 7, 2012

သိုဝွက္အလွ

 "သို၀ွက္အလွ"


လိပ္ျပာလို႔  အလွေဆာင္လို႔သာ
အေရာင္ေသြးကိုျမင္သူတိုင္း ေငးၾကတာပါ
ခူယားေလးဘ၀က  ဘယ္သူမ်ားက်မကို
ရွာေတြးျပီး သနားဖူးၾကလို႔လဲ
လူမသိတဲ့ ဇာတ္ရုပ္ ကိုယ္တိုင္လုပ္ခဲ့တာမဟုတ္ဘူး
ဘ၀ေပးက  ေရြးစရာမရွိေတာ့ လူတိုင္းမုန္းတဲ့
ခူယားေလးဘ၀  က်မ ေနခဲ့ရတာေပါ့
သစ္ပင္အို ေခါင္းနက္နက္
တိုး၀ွက္လို႔ အသိုက္ဖြဲ႔
လူေ၀းေအာင္ ေနရက္တာေတာင္
မီးျမိုက္လို႔ ကင္ၾကတယ္
ရွင္သနျ္ခင္းေတြ အရသာမဲ့
ၾကိုးစားလို႔ အားခဲျပီး ေသပြဲကို လြန္္ခဲ့တဲ့ က်မ
ေဟာ   ! အခုေတာ့
ရာသီေတြ အလီ လီေျပာင္း
အမုန္းေဆာင္တဲ့ အသြင္ေပ်ာက္လို႔
လူေရွ႔ ေရာက္ေတာင္ မေၾကာက္ရြံ႔ တဲ့
ခ်စ္စရာေတာင္ပံေလးနဲ႔   က်မ
ေရာင္စံု လိပ္ျပာေလးဘ၀ေရာက္ခဲ့ရေပါ့

ျခံထဲက သီးပင္ေပၚမွာ ျမင္ရတဲ့ ခူယားေလးေတြ ဘ၀ကို သနားလို႔ ခံစားေရးဖြဲ႔ တယ္
(သဘာ၀ကို ခ်စ္တဲ့ မႏွင္းဆီ)
 

No comments:

Post a Comment