ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Wednesday, November 14, 2012

ေဒါက္တာ ဂ်က္(ဟာသ)

 
 
 
ေဒါက္တာ ဂ်က္


ေဒါက္တာ ကယ္ပါဦး ။ က်မ သားေလး သဲေတြစားမိတယ္။ ဆရာ့ဆီ မလာခင္ က်မ သူ.ကို ေရေတြအမ်ားၾကီး တိုက္ထားတယ္။ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ..ဟင္။"

" အခုခ်ိန္ကစျပီး ခင္ဗ်ား ကေလးကို ဘိလပ္ေျမ မစားမိေအာင္ မ်က္ေျခမပ်က္ ေစာင့္ၾကည့္ေပေတာ့။
ကဲ..ေနာက္တစ္ေယာက္ ၀င္လို႔ ရျပီ ..."

ေနာက္အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ ၀င္လာတယ္။

" ေဒါက္တာ၊ က်မ ဆရာ၀န္ေတြ အမ်ားၾကီးဆီ
ေရာက္ခဲ့ ျပီးျပီ၊ ပိန္ခ်င္ရင္ လမ္းမ်ားမ်ားေလ်ာက္လို. ေျပာတယ္။
ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ အနားယူ စခန္းသြားလို.ေျပာတယ္။
ေဒါက္တာ ကေ၇ာ ဘယ္လို အၾကံေပးမလဲ ဟင္..။"

" အနားယူစခန္းကို လမ္းေလ်ာက္သြား..၊ ကဲ ေနာက္တစ္ေယာက္၊"

ေနာက္ အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္ ကုတ္ကုတ္ ေလး ၀င္လာတယ္။ရွက္ကိုးရွက္ကန္း အမူအရာနဲ့ ေျပာတယ္။

" ဆရာ..က်ေနာ့္ ပစၥည္းက က်ေနာ့္ ဖိနပ္ကိုပဲ တစ္ခ်ိန္လံုး ငံု့ၾကည့္ေနတယ္ ဆရာ။"

" ခင္ဗ်ား ဖိနပ္ ကို ခံုေပၚတင္ထားလိုက္.....
ကဲ ေနာက္တစ္ေယာက္ ... "

းP
 
 

No comments:

Post a Comment