ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Saturday, December 22, 2012

အိုင္းစတိုင္းႏွင့္ အုိင္က်ဴမ်ား



အိုင္ က်ဴ

အိုင္စတိုင္းႏွင့္ လူေလးဦး ေတြ ့ၾကသည္ ။ ပထမဦးစြာ အေမရိကန္က ေျပာသည္ ။

" မစၥတာ အိုင္စတိုင္း ခင္ဗ်ာ..က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ့္ အိုင္က်ဴ ၁၈၀ ပဲ ရွိတယ္ဗ်.. "

အိုင္စတိုင္းက လက္ဆဲြႏွဳတ္ဆက္လိုက္ျပီး...

" ေကာင္းပါျပီ .မိတ္ေဆြ.. က်ေနာ္တို ့ ကြမ္တန္ ဖစ္စစ္ ( Quantum physics ) အ

ေၾကာင္း ေဆြးေႏြးၾကတာေပါ့.. "

တရုပ္ ကလည္း ေျပာသည္ ။

" က်ေနာ္ကေတာ့ အိုင္က်ဴ ၁၅၀ ပဲ ရွိတယ္ အိုင္စတိုင္း... "

" ဟာ..ေကာင္းျပီဗ်ာ..ခင္ဗ်ားနဲ ့ က်ေနာ္နဲ ့ ေနာက္ဆံုေပၚ သခ်ၤာ သီအိုရီေတြ ေဆြးေႏြး

ၾကတာေပါ့... "

ျပင္သစ္ကလည္း မိတ္ဆက္သည္ ။

" က်ေနာ္က ၁၂၀ ပဲ ရွိတယ္ဗ်ာ.. "

" ဟာ..ခင္ဗ်ား နဲ ့ ရုပ္ရွင္အေၾကာင္း ေဆြးေႏြးမယ္ "

ေနာက္ဆံုး ရုရွားက မ်က္စိမ်က္ႏွာပ်က္ျပီး ေျပာသည္ ။

" က်ေနာ့္မွာေတာ့ အိုင္က်ဴက ၅၀ ပဲ ရွိတယ္ဗ်ာ "

အိုင္စတိုင္း ၀မ္းသာအားရ ေမးသည္ ။

" အဆင္ေျပလိုက္တာဗ်ာ...ခင္ဗ်ား..လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ ဘာေတြ တင္ျပခဲ့သလဲဗ်.. "


No comments:

Post a Comment