ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Saturday, June 30, 2012

စိုက္ေသာအပင္၏ အသီးကို



စုိက္ေသာအပင္၏ အသီးကို

ကၽြန္ေတာ္အလယ္တန္းေက်ာင္းသား ဘဝတုန္းက ရွစ္တန္းမွာ ဗုိလ္က်ေနသည့္ ေကာင္တစ္ေကာင္က ဗိုက္ကို လက္သီးနဲ႕ထုိးသည္ ။အထုိးခံရသျဖင့္ နာသည္။ ေဒါသလည္းထြက္သည္။ သည့္ထက္အခံရခက္သည္က သူတစ္ပါးအေစာ္ကားတာ ခံရေလျခင္းဟု တႏုံ႕ႏံု႕ေတြး ကာ အရွက္ၾကီး ရွက္ေနမိျခင္း ျဖစ္သည္။ သည္ေကာင့္ ကိုလည္း ကလဲ့စားေခ်လုိစိတ္ေတြ အလြန္အမင္း ျပင္းထန္ထၾကြေနသည္။ မနက္ျဖန္ စက္ဘီးေတြထားသည့္ ေနရာနားမွာ သည္ေကာင့္ကုိေစာင့္မည္။ျပီးလွ်င္ အေၾကာင္းသိေစမည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ၾကံစည္သည္။

          သို႕ေသာ္ ဘာ့ေၾကာင္းမွန္းမသိ သည္အၾကံအစည္ကုိ အဘြား ``နာနာ``အား ကၽြန္ေတာ္ဖြင့္ေျပာမိသည္။ ဧရာမ အမွားပင္။ ထုံးစံအတုိုင္း တစ္နာရီေလာက္ၾကာ ေအာင္ ၾသဝါဒစကား ျမြက္ၾကားေတာ့သည္။ အဘြားက တစ္ကယ္ပင္ စကားေၾကာရွည္လွသည့္ အမ်ိဳးသမီးၾကီးတစ္ေယာက္ ျဖစ္သည္။ သူ႕ၾသဝါဒမွာ စိတ္ညစ္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ရွည္လ်ားလွသည္။ သူေျပာသည့္အထဲမွာ သည္ေကာင့္အေၾကာင္းကို စိတ္ထဲသည္ေလာက္ထည့္ထားရန္မလုိေၾကာင္း အခ်က္တစ္ခုပါလာတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သတိထားမိသည္။``ေကာင္းတာလုပ္ရင္ ေကာင္းတဲ့အက်ိဳးခံစားရမယ္``ဟု သူကဆုိသည္။အဘြားမွာ အျမဲသည္စကားပဲ ေျပာသည့္အေၾကာင္းကၽြန္ေတာ္ျပန္ေျပာမိသည္။ သုိ႕ေသာ္ တတ္ႏုိင္သမွ် ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း ေျပာျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ အျမဲတန္းေကာင္းတာေတြခ်ည္း လုပ္သည့္အေၾကာငး္ သို႕ေသာ္ ျဖစ္လာတာေတြက အလကား ဖြတ္က်ား ေတြခ်ည္း ျဖစ္သည့္အေၾကာင္း ေျပာလုိက္သည္။ ``ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ေျပာသည့္အခ်ိန္တုန္းက အလကားဖြတ္က်ား ဆုိေသာ စကားကုိ မသုံးပါ``

          ကၽြန္ေတာ္ ဘာေျပာေျပာ အဘြားသေဘာထားက ေျပာင္းလဲမသြား။ ``မင္းလုပ္တဲ့ေကာင္းမႈ တုိင္းဟာ တစ္ေန႕မွာ မင္းဆီကို ေကာင္းတဲ့အက်ိဳးသယ္ေဆာင္လာလိမ့္မယ္။ လုပ္သမွ် မေကာင္းမႈဟာလည္း မေကာင္းတဲ့အက်ိဳး မင္းဆီ ျပန္သယ္လာမွာပဲ`` ဟု သူကဆုိသည္။ ဒီစကားလုံးေတြ၏ အဓိပၸာယ္ အႏွစ္သာရကို ကၽြန္ေတာ္ ပီပီျပင္ျပင္ သိျမင္ဘုိ႕ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ မွ် အခ်ိန္ယူခဲ့ရသည္။ သည္အခ်ိန္ နာနာက ကယ္လီဖိုးနီးယားျပည္နယ္ လာဇူးနာေဟးလ္ ရွိ သက္ၾကီးရြယ္အို ေစာင့္ေရွာက္ေရးေဂဟာမွာေရာက္ေနသည္။ အဂၤါေန႕တုိင္း ကၽြန္ေတာ္ သူ႕ဆီသြားကာ အျပင္ေခၚျပီး ညစာေကၽြးသည္ ။ ကၽြန္ေတာ္သြားလွ်င္ နာနာ့ကို ေရွ႕ဘက္တံခါးဝက ကုလားထုိင္တစ္လုံးမွာ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ ဝတ္စာျပီး အသင့္ထိုင္ေနတာ ေတြ႕ရျမဲျဖစ္သည္။

          အဘြားကို လူအုိေဆးရုံသို႕ မပို႕ရေသးမီ ေနာက္ဆုံးအေခါက္ ညစာစားထြက္စဥ္က အေတြ႕အၾကဳံကို ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္းစြာအမွတ္ရေနသည္။ အဲသည္ေန႕က ကၽြန္ေတာ္တို႕သြားၾကသည္မွာ ေဂဟာႏွင့္ မေဝးလွသည့္ မိသားစု စားေသာက္ဆုိင္ကေလး တစ္ခုျဖစ္သည္။ နာနာ့အတြက္ အသားျပဳတ္ေက်ာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့အတြက္ ဟန္ဘာဂါတစ္ခုမွာလိုက္သည္။ ဟင္းပြဲေတြေရာက္လာ၍ ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းပါးပါးစားျပီး နာနာ့ကိုၾကည့္လုိက္ေတာ့ သူ ဘာမွမစားေသးတာကို သတိျပဳလိုက္မိသည္။

          ပန္းကန္ထဲမွ စားစရာေတြကို သူေငး၍ၾကည့္ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ့္ပန္းကန္ကုိ ေဘးေရႊ႕လိုက္ျပီး နာနာ့ ပန္းကန္ကုိ လွမ္းယူလုိက္သည္။ အသားတုံးကို ေသးေသးေလးေတြဖဲ႕ေပးလုိက္ျပီးေနာက္ ပန္းကန္ကို သူ႕ေရွ႕ ျပန္ခ်ေပးသည္။ အသားတုံးေလးေတြကို ခက္ရင္းျဖင့္ တုံတုံရီရီထုိးျပီး ပါးစပ္ထဲ ခက္ခက္ခဲခဲ ထည့္ေနေသာ အဘြားကိုၾကည့္ရင္း ဟိုး  အတိတ္က ျဖစ္ရပ္တစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္သတိရကာ မ်က္ရည္လယ္လာသည္။

          လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ေပါင္း ေလးဆယ္။ 

          အဲသည္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ စားပြဲမွာထုိင္တတ္စအရြယ္ကေလး။ ထမင္းစားတုိင္း အဘြားက ကၽြန္ေတာ့္ပန္းကန္ကိုယူကာ အသားကို ကၽြန္ေတာ္စားႏိုင္ေလာက္သည့္ အတုံးေသးေသးကေလးေတြ ျဖစ္ေအာင္ဖ်င္ေပး ဖဲ့ေပးခဲ့သည္။ 

          အဲသည္တုန္းက လုပ္ေပးခဲ့သည့္ အဘြား ၏ သူတစ္ပါးအေပၚ ေကာင္းခဲ့သည့္အမႈက ႏွစ္ေပါငး္ ေလးဆယ္အၾကာ မွာ တူညီစြာတုန္႕ျပန္လာခဲ့ပါျပီ။ နာနာေျပာတာအမွန္ပင္။ စိုက္ေသာအပင္၏ အသီး ကိုသာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ရိပ္သိမ္း ခူးဆြတ္ရစျမဲျဖစ္သည္။ 

          သင္ျပဳသည့္ ေကာင္းေသာအမႈတုိင္းသည္ ေကာင္းေသာအက်ိဳးရလဒ္မ်ားအျဖစ္ တစ္ေန႕ သင့္ထံျပန္လာပါလိမ့္မည္။ ရွစ္တန္းတုန္းက ဗိုလ္္က်ခဲ့သူေရာ ဘာျဖစ္သြားသနည္း။ ကိုးတန္းမွာ ဗိုလ္က်ေနသူႏွင့္ ေတြ႕သြားခဲ့ပါသည္။

Mike Buetelle ၏ As a Man Soweth
ေဖျမင့္ -- ႏွလုံးသားအာဟာရ(ရသစာမ်ား)

ျမန္မာ့အရုဏ္သစ္ပရဟိတ လူမႈကူညီေရးအသင္းႏွင့္ဆက္သြယ္လုိပါက---

No comments:

Post a Comment