ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Sunday, April 1, 2012

ပုံပ်က္သြားေသာ ၾကင္နာမႈ

 
 
 
ၾကာေတာ့ ၾကာခဲ့ပါျပီ ။ကၽြန္ေတာ္သည္ အညာေမြးရပ္မျပန္မီ ေရႊတိဂုံဘုရားကုိ တစ္ေယာက္တည္း သြားဖူးသည္။ ေတာင္ဘက္မုဒ္ တြင္ ဘုရားရွိခိုးေနစဥ္ အနားမွ အဖြားအုိတစ္ဦး က ကၽြန္ေတာ္ဘုရားဝတ္ျပဳျပီးသည္ႏွင့္`` ေျမးေလးရယ္  အဖြား ပိုက္ဆံျပတ္သြားလို႕ အိမ္အျပန္လမ္းစရိတ္ ေလးလႈပါလားကြယ္`` ဟု အလႈခံသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ အဖြားကိုၾကည့္ရင္း အလြန္သနားသြားသည္။`` အဖြား ဘယ္ကိုျပန္မွာလဲ ```ဟုေမးရာ  ရန္ကုန္တစ္ဖက္ကမ္း ဒလ ကိုျပန္မွာဟု သိရသည္။ ကၽြန္ေတာ့၌ ပါလာေသာေငြမွ အျပန္လမ္းစားရိတ္ကေလးပဲ ဖယ္ကာ အားလုံးကို အဖြားအား လႈလိုက္သည္။ ထုိေငြသည္ ေရႊတိဂုံဘုရားမွ ဒလကို အေခါက္ႏွစ္ဆယ္ အသြားအျပန္ လုပ္ႏိုင္သည္။ 
အဖြားက ေငြရသည္ႏွင့္ ဘုရားရွိခိုးကာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆုေတြေတာင္းေပးေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ အလြန္စပ္စုတတ္သူျဖစ္ရကား အဖြားဆုေတာင္းျပီးလွ်င္ အလာပ သလာပ စကားေျပာလုိသျဖင့္ ဆုေတာင္းျပီးေအာင္ ေစာင့္ေနမိသည္။ အဖြားကား ဆုေတာင္း၍မျပီးေတာ့။ ျပီးမယ္လုပ္တုိင္း ကၽြန္ေတာ္မထေသးသျဖင့္ ဆက္ဆုေတာင္းေနျပန္သည္။ ကၽြန္ေတာ့ စိတ္ထဲ နည္းနည္းသံသယဝင္လာသည္။ အရင္က ဘုရားေရွ႕မွာ လိမ္လည္အလႈခံလိမ့္မည္ဟု လုံးဝမေတြးမိ မေတြးရဲခဲ့ပါ။ကၽြန္ေတာ္ ထထြက္ခဲ့သည္။ စိတ္ထဲကၾကည္ႏူးစိတ္ကေလးလဲမရွိေတာ့ ။ ေငြကိုလိမ္တာ ကိစၥမရွိပါ။ အၾကင္နာတရားကို လိမ္တာခံရခက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ထသြားျပီး မနီးမေဝးမွၾကည့္မိသည္။ ေနာက္တစ္ေယာက္ ကိုအလားတူ အလႈခံေနတာ ေတြ႕ရျပန္သည္။ ကၽြန္ေတာ့မွာ လူငယ္ျဖစ္၍ သည္းမခံ ႏုိင္ေတာ့ပဲ ထုိလူထြက္သြားသည္ႏွင့္ အဖြားနားကပ္ကာ ``အဖြားရယ္  ကၽြန္ေတာ္လႈထားတာ တကၠစီငွားျပန္ေတာင္ ရပါတယ္  ဘာလုိ႕ ဘုရားကုန္းေတာ္ေပၚ ဘုရားေရွ႕မွာ လိမ္လည္ အလႈခံေနရတာလဲ`` ဟု ဂရုဏာေဒါေသာျဖင့္ေျပာရာ အဖြားမွာ`` ေအးပါကြယ္ ျပန္ပါေတာ့မယ္  --`` ဟုေျပာကာ ထြက္သြားပါသည္။ ေနာက္ အျခားတန္ေဆာင္း ကိုေျပာင္းသြားျခင္းျဖစ္သည္။  
 
ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းျပီးေတာ့ မီဒီယာေလာကထဲေရာက္သြားေသးသည္။ ေဒါက္တာတင္ထြန္းဦး ၏ ဂ်ာနယ္တြင္ အကူဝင္လုပ္ရာမွ လက္ေထာက္အယ္ဒီတာလဲ လုပ္ရသည္။ သတင္းလည္းေရးသည္ ။ ထုိအခါ ကၽြန္ေတာ္က ထုိအျဖစ္ အပ်က္ေလးကို သတိရျပီး ဘုရားရိပ္၌ ေမတၱာကို လိမ္လည္လွည့္စားယူခဲ့ေသာ အဖြားအေၾကာင္း စာညြန္႕ေလးေရးမိသည္။ ထုိအခါ ေဒါက္တာတင္ထြန္းဦးက ကၽြန္ေတာ့ကို ေခၚျပီး ``မင္းေရးထားတာကိုေတာ့ သေဘာက်ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ အျခားရုိးရိုးသားသား ဒုကၡေရာက္ေနတဲ့ အဖိုးအို အဖြားအိုေတြအတြက္ေတာ့  ဒီစာဟာ အဆိပ္ျဖစ္ေစတယ္ ဒါေၾကာင့္ ဒီစာကိုေတာ့ ဂ်ာနယ္မွာ မထည့္ပါနဲ႕ကြာ--``ဟု   ကၽြန္ေတာ္ကိုေျပာပါသည္။ အထက္ပါပို႕ေလးကို ဖတ္ျပီး တုိက္ဆိုင္တာေလးကုိ သတိရ၍ ေရးသားျခင္းမွတပါး အျခားရည္ရြယ္ခ်က္မရွိပါ။ အြန္လိုင္းသုံးေနသူမ်ားအဖို႕ အမွားအမွန္ခြဲျခားႏိုင္ေသာ အ၇ည္အေသြး ရွိျပီး ဟုယုံၾကည္မိပါသည္.။ 
 
 

No comments:

Post a Comment