ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Saturday, April 7, 2012

ေဖေဖာ္ဝါရီက်ိန္စာ(ကဗ်ာ)

"ေဖဖ၀ါရီ က်ိန္စာ"



ကို!
ခ်စ္ခဲ႔တာလည္းေဖဖ၀ါရီ
အျပစ္ဖြဲ႔စြာထားရစ္တာလည္းေဖဖ၀ါရီ
ေဖဖ၀ါရီေရာက္တိုင္း
ကၽြန္မရင္ေတြ တဆစ္ဆစ္နာက်င္ရပါတယ္
ခ်စ္ခဲ့တဲ့  ၃ႏွစ္တာ ကာလကိုေနာက္ေၾကာင္းျပန္ၾကည့္ရင္
ကၽြန္မ ကို႔ အေပၚ ဘာမေကာင္းတာ လုပ္ခဲ႔မိသလဲ???
အနစ္နာခံ ခြင့္လႊတ္စိတ္နဲ႔ ေနာက္ဆံုးရက္ထိ
သိပ္ခ်စ္ခဲ့တယ္......
အသစ္ေတြ႔ လို႔ အေဟာင္းစြန္႔ျပီး
ေမ့ပစ္နိုင္သူ ကို႔ အတြက္
ကို ေရြးခ်ယ္တဲ့ မိန္းကေလး
ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ေပးပါေစ


ကိုေရ  !
ခ်စ္ခဲ႔တာလည္းေဖဖ၀ါရီ
အျပစ္ဖြဲ႔စြာထားရစ္တာလည္းေဖဖ၀ါရီ
ေဖဖ၀ါရီေရာက္တိုင္း
ကၽြန္မရင္ေတြ တဆစ္ဆစ္နာက်င္ရပါျပီ


(၁၄.၂.၂၀၁၂  မွာမဂၤလာ သက္တမ္း ၃ႏွစ္ျပည့္မယ့္
ခ်စ္ခဲ႔ဖူးသူ ကို႔ အတြက္.......)


နာက်င္ႏွင္းဆီ



No comments:

Post a Comment