ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Friday, May 25, 2012

သတၱိဆိုတာ







သတၱိဆိုတာ

``အဲဒီေတာ့  ရွင္က ကၽြန္မကို သတၱိရွိတယ္ လို႕ ယူဆတယ္ေပါ့ ``   သူမကေမးသည္။

``ဟုတ္တယ္``

``အင္းေလ   ဟုတ္ခ်င္လည္း ဟုတ္မွာေပါ့ ၊ ဒါေပမယ့္ သတၱိရွိတယ္ဆုိရင္လည္း အဲဒီလုိရွိလာေအာင္ ႏႈိးဆြေပးခဲ့တဲ့  ပုဂၢိဳလ္တခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ လုိ႕ဆုိရမွာပါ။ ပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္အေၾကာင္း ကၽြန္မ ေျပာျပပါ့မယ္``

××××××××××××××××

``လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာတုန္းက ကၽြန္မ စတင္းဖို႕ဒ္ ေဆးရုံမွာ ေစတနာ့ဝန္ထမ္း အလုပ္လုပ္ခဲ့ဖူးတယ္။ အဲဒီမွာ လီဇာဆုိတဲ့ လူနာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ကၽြန္မ ေတြ႕ရတယ္။ သူကေလးက အင္မတန္ျဖစ္ခဲတဲ့ ေရာဂါေဝဒနာဆုိးတစ္မ်ိဳးကို ခံစားေနရတာ။ 

သူနလန္ျပန္ထူလာဖို႕အတြက္က အသက္ငါးႏွစ္ ပဲရွိေသးတဲ့ သူ႕ေမာင္ေလးဆီက ေသြးကို သြင္းေပးတဲ့ နည္းလမ္းတစ္ခုပဲ ရွိေတာ့တယ္။ ဒီေကာင္ေလးက သူကိုယ္တုိင္ သူ႕အမရဲ႕ ေရာဂါမ်ိဳး ျဖစ္ခဲ့ဖူးျပီး ထူးျခားအံ့ဖြယ္ ျပန္က်မ္းမာ ရွင္သန္ခဲ့ရသူေလးပဲ။ အဲဒီေရာဂါကို ခုခံတြန္းလွန္ႏိုင္တဲ့ ပဋိဇီဝ ပစၥည္းေတြလည္း သူ႕ရဲ႕ေသြးထဲမွာ ျဖစ္ေပၚခဲ့တယ္။ ဆရာဝန္က ဒီကေလးကို သူ႕အမရဲ႕ ေရာဂါအေျခအေနအေၾကာင္း  ရွင္းျပျပီး အမအတြက္ သူ႕ေသြးကို ေပးလုိတဲ့ဆႏၵရွိသလားလုိ႕ ေမးတယ္။ ေကာင္ေလးဟာ ခဏေတာ့ေတြေဝသြားတာ ကၽြန္မ သတိထားမိတယ္။ အဲဒီေနာက္ သက္ျပင္း တစ္ခ်က္ရႈိက္ျပီးသူျပန္ေျဖတယ္။

``မမ အသက္ကို ကယ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္  ကၽြန္ေတာ္ေပးပါ့မယ္``   တဲ့။

``အဲဒါနဲ႕  သူ႕ဆီကေသြးကို သြင္းတဲ့အခါ အမ ကုတင္ေဘးမွာ သူလည္း ကုတင္တစ္လုံးနဲ႕ လွဲရင္း ၾကည့္ေနတယ္။ ေကာင္မေလးပါးျပင္မွာ ေသြးေရာင္သမ္းလာေတာ့ ကၽြန္မတုိ႕ ၾကည့္ေနၾကတဲ့သူအားလုံး နည္းတူ သူလည္း ျပဳံးေနတာပဲ။ အဲဒီေနာက္ေတာ့ သူ႕မ်က္ႏွာေလးက ျဖဴေရာ္ေရာ္ျဖစ္လာျပီး အျပဳံးေလးလဲ ျပယ္သြားတယ္။ ျပီးေတာ့ ဆရာဝန္ဆီေမာ့ၾကည့္ရင္း တုံတုံရင္ရင္ အသံေလးနဲ႕ သူေမးရွာတယ္``

``ကၽြန္ေတာ္ အခုတစ္ခါတည္း ေသသြားေတာ့မွာလား``   တဲ့။

``ကေလးက ငယ္ေတာ့ ဆရာဝန္ရွင္းျပတာ  ေကာင္းေကာင္းသေဘာမေပါက္ဘူး။ သူက သူ႕အမ အတြက္ေသြး ေပးရမယ္ဆုိတာ သူ႕ေသြးအားလုံးေဖာက္ေပးရမယ္လုိ႕ ထင္ထားတာကိုး``

``အဲဒါပါပဲ  သတၱိစိတ္ေမြးေပးတဲ့  အဲဒီလိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးေတြ ေတြ႕ခဲ့ရဖူးလို႕ ကၽြန္မမွာလည္း သတၱိဆိုတာ ရွိတတ္လာခဲ့တာပါ``



မူရင္း။     ။ Dan Millman ၏ On Courage
ေဖျမင့္---- ႏွလုံးသားအာဟာရ(ရသစာမ်ား)

No comments:

Post a Comment