ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Friday, May 11, 2012

ကိုင္း ဘာတတ္ႏိုင္ေသးလဲ(ကဗ်ာ)

ကိုင္း --- ဘာတတ္ႏုိင္ေသးလဲ

NLD ကို---
တခဲနက္ အားေပးၾကတာကိုေတာင္
ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြရဲ႕
``ေခြးခ်င္းကုိက္ရင္ေတာင္ ဝိုင္းၾကည့္တတ္တဲ့အက်င့္``လို႕
မျဖစ္ ညစ္က်ယ္ အရွက္တရားမဲ့
အမွန္တရားေတြကိုလည္း မငဲ့ကြက္
ေျပာထြက္ခဲ့တဲ့ ပါးစပ္ေပါက္ေတြ------
ေဆြစဥ္ မ်ိဳးဆက္
ညစ္ပတ္လာတဲ့ အေတြ႕အၾကဳံနဲ႕
ဥာဏ္နီ ဥာဏ္နက္ေတြ အစြမ္းကုန္သုံးျပီး
ဖ်က္ခဲ့တာေတာင္
ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အျမဲေလးစားတဲ့
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရဲ႕ေသြး
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႏွလုံးသားထဲ
စီးဆင္းေနဆဲဆိုတာ
သက္ေသျပလုိက္တာပဲ။

``ဂုဏ္ယူပါတယ္ခင္ဗ်ာ----``
ရလဒ္ ဒီလိုရွိလာမယ္ဆုိတာ
ေမွ်ာ္လင့္လာခဲ့ေပမယ့္
အျပတ္အသတ္
အရွက္ဟက္တတ္ကြဲေအာင္ လုပ္လိုက္တာ
အားေတာင္နာပါရဲ႕ (ေဆာရီးပါ)
ေနာင္လာမယ့္ ေလးႏွစ္မွာ
ျပည္သူ႕အက်ိဳးကို မငဲ့ကြက္
အာဏာကိုပဲမက္တဲ့
အသိဥာဏ္ နလပိန္း
ခုိးသားငါးရာတုိ႕ကို ခ်ိန္း(Change) ျပီးရင္
အနာဂါတ္ျမန္မာ
ေတာက္ပလာေအာင္
စိတ္ေကာင္းရွိသူေတြနဲ႕လက္တြဲ
(ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ႏုိင္ငံကို)
ဆင္းရဲတြင္းက
ဆြဲတင္ေပးပါ ---  အေမ။      



No comments:

Post a Comment