ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေသာ ကၽြန္ေတာ့ဘဝ၏ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပ ပုဂၢိဳလ္  ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေလးစား၊ အားက် ၊ ဂုဏ္ယူ ၊တန္ဖိုးထားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း

Thursday, May 3, 2012

ေပါက္တတ္ကရပုံျပင္(၂၂)


ေပါက္တတ္ကရ ပုံျပင္(၂၂)

            အိမ္ေထာင္ရွင္  မိန္းကေလးေတြကို  အိမ္ေထာင္ေရး ေဖာက္ျပန္ရင္  ျပင္းထန္စြာ အျပစ္ေပးတဲ့ ဥပေဒက်င့္သုံးတဲ့  ေယာက်ာၤးေတြ အႏိုင္ယူမင္းမူတဲ့ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံမွာျဖစ္တယ္။  အဲဒီႏိုင္ငံရဲ႕  တရားရုံးတစ္ခုမွာ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို  အိမ္ေထာင္ေရးေဖာက္ျပန္တယ္  လို႕ သူ႕ေယာက်ာၤးက တရားစြဲျပီး အမႈဖြင့္တဲ့အခါ  တရားရုံးက  ေဖာက္ျပန္တယ္ဆုိတဲ့ မိန္းမကို  စစ္ေဆးရတယ္။

             တရားရုံးက ေမးတယ္  သင္ ေဖာက္ျပန္တာ မဟုတ္ေၾကာင္း ရုံးကို ရွင္းလင္းတင္ျပပါတဲ့။

          ``ကၽြန္မ အစအဆုံးေျပာပါ့မယ္။  အဲဒီေန႕က အိမ္မွာ ကၽြန္မေယာက်ၤား မရွိပါဘူး။ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္းပါ။  အိမ္ေရွ႕ တံခါးေခါက္ေတာ့ ကၽြန္မဖြင့္ၾကည့္တဲ့အခါ အဝတ္အစား စုတ္စုတ္ ညစ္ညစ္နဲ႕ လူတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕ပါတယ္။  သူက ကၽြန္ေတာ္ထမင္း မစားရတာ ၾကာေနျပီ  ဗုိက္ဆာလြန္းလို႕  ထမင္းက်န္ေလးမ်ားရွိရင္  ကၽြန္ေတာ့ကုိ ေကၽြးပါ လို႕ေျပာတယ္။ ကၽြန္မလညး္သနားသြားတယ္။  ဒါေၾကာင့္ သူ႕ကိုထမင္းေကၽြးဖို႕ ဆုံးျဖတ္လိုက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္  သူ႕ၾကည့္ရတာ  ေတာ္ေတာ္ညစ္ပတ္ေနတယ္ ။ ဒီလိုညစ္တီးညစ္ပတ္ၾကီးနဲ႕  ထမင္းစားရင္  ေရာဂါေတြ  ဘာေတြရျပီး  က်မ္းမာေရးထိခိုက္ႏုိင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မက ေရအရင္ခ်ိဳးခိုင္းပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မ ေယာက်ာၤး မဝတ္ေတာ့တဲ့  ေဘာင္းဘီ နဲ႕ အက်ၤ ီကို ေပးဝတ္ပါတယ္။ ျပီးမွ  ထမင္းျပင္ေကၽြးပါတယ္။ 

               ``ထမင္း စားျပီးေတာ့  သူက ကၽြန္မကို ေက်းဇူးတင္စကားေျပာပါတယ္။  ေက်းဇူးတင္စကားေျပာရင္း`` အမရယ္  ကၽြန္ေတာ့တစ္သက္မွာ  အမလို ေစတနာ ျပည့္စုံတဲ့သူ တစ္ေယာက္မွ မေတြ႕ဖူးပါဘူး။ ေနာင္လဲ ေတြ႔႕ရမွာမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။  ဒါေၾကာင့္ ေလာဘၾကီးတယ္လုိ႕ ေတာ့ မျပစ္မျမင္ပါနဲ႕ အမရယ္  အမေယာက်ာၤး  လုံးဝမသုံးေတာ့ပဲ ျပစ္ထားတဲ့ ပစၥည္းမ်ားရွိရင္  ကၽြန္ေတာ့ကို ေပးပါလားဗ်ာ``
လို႕ေျပာပါတယ္။
          အျဖစ္ကေတာ့ အဲဒါပါပဲရွင္------------------

တိန္-----



(ကဲ---- အိမ္ေထာင္ရွင္မိတ္ေဆြတို႕ေရ-----သုံးစရာရွိတာလဲ သုံးဖုိ႕မေမ့နဲ႕ေႏွာ  ?????????????     )
    

No comments:

Post a Comment